Klientų sistemos slaptažodis

Iš IV pagalba klientams.
08:43, 9 spalio 2018 versija, sukurta IV ElidijusC (Aptarimas | indėlis) (Atmestas IV ElidijusC (Aptarimas) pakeitimas; sugrąžinta IV AlmantasM versija)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Klientų sistemos slaptažodžio keitimą galima inicijuoti apsilankius adresu:

https://klientams.iv.lt/remind.php

Naujai sugeneruotą slaptažodį galite gauti dviem būdais:

Elektroniniu paštu

Tiesiog įveskite savo kontaktinį el. pašto adresą, saugos kodą ir paspauskite "Priminti". Jūsų bus paprašyta įvesti PIN kodą, kuris bus išsiųstas nurodytu el. paštu. Įvedus PIN kodą, sekančiame lange pasirinksite savo paskyrą, kurios slaptažodį norite pakeisti ir Jums el. paštu bus atsiųstas prašymas patvirtinti slaptažodžio keitimą, o patvirtinus - iš karto gausite antrąjį laišką su nauju ir pastoviu prisijungimo slaptažodžiu:

Screenshot 2018-06-12 08-49-03.png

SMS žinute

Slaptažodžio priminimo puslapyje spustelėkite mygtuką "SMS žinute":

Screenshot 2018-06-12 08-49-03 SMS.png

Kitame žingsnyje įveskite savo kontaktinį telefono numerį ir spustelėkite "Priminti":

Screenshot 2018-06-12 08-49-51 SMS1.png

SMS žinute bus atsiųstas PIN kodas, o suvedus jį nurodytame laukelyje, Jums bus atsiųsta antra SMS žinutė, su nauju ir pastoviu prisijungimo slaptažodžiu.

SVARBU: SMS žinutės yra siunčiamos tik Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių suteiktais telefono numeriais.

Slaptažodžio keitimas į Jūsų pageidaujamą

Gavę naujai sugeneruotą prisijungimo slaptažodį ir prisijungę prie savo paskyros klientų sistemoje, slaptažodį galite pakeisti į savo pageidaujamą. Tam prisijungę prie savo paskyros, pasirinkite meniu "Mano paskyra" bei "Keisti slaptažodį":

Screenshot 2018-02-22 16-04-39.png

Įveskite pageidaujamą prisijungimo slaptažodį ir patvirtinkite keitimą:

Klientams pass 03.png