Klientų sistemos slaptažodis

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Klientų sistemos slaptažodžio keitimą galima inicijuoti apsilankius adresu:

https://klientams.iv.lt/remind.php

Naujai sugeneruotą slaptažodį galite gauti dviem būdais:

Elektroniniu paštu

1.1. Tiesiog įveskite savo kontaktinį el. pašto adresą, saugos kodą ir paspauskite "Priminti":

Screenshot 2018-06-12 08-49-03.png

1.2. Jūsų bus paprašyta įvesti PIN kodą, kuris bus išsiųstas nurodytu el. paštu. Įvedus PIN kodą, spauskite "Toliau >>"

Screenshot 2018-09-25 09-22-07.png

1.3. Sekančiame lange pasirinksite savo paskyrą, kurios slaptažodį norite pakeisti, spauskite mygtuką "Keisti slaptažodį" ir Jums el. paštu bus atsiųstas prašymas patvirtinti slaptažodžio keitimą, o patvirtinus - iš karto gausite antrąjį laišką su nauju ir pastoviu prisijungimo slaptažodžiu:

Screenshot 2018-09-25 09-27-02.png

SMS žinute

1.1. Slaptažodžio priminimo puslapyje spustelėkite mygtuką "SMS žinute":

Screenshot 2018-06-12 08-49-03 SMS.png

1.2. Šiame žingsnyje įveskite savo kontaktinį telefono numerį, saugos kodą ir spustelėkite "Toliau >>":

Screenshot 2018-06-12 08-49-51 SMS1.png

1.3. Į telefoną gausite SMS žinutę su PIN kodu, jį įveskite ir spauskite "Toliau >>":

Screenshot 2018-09-25 09-39-43.png

1.4.Paskutiniame žingsnyje Jums bus atvaizduojamos paskyros surištos su šiuo telefono numeriu ir galėsite pasirinkti norimą bei atsisiųsti naują tos paskyros slaptažodį į telefoną SMS žinute:

Screenshot 2018-09-25 09-31-57.png

SVARBU: SMS žinutės yra siunčiamos tik Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių suteiktais telefono numeriais.

Slaptažodžio keitimas į Jūsų pageidaujamą

Gavę naujai sugeneruotą prisijungimo slaptažodį ir prisijungę prie savo paskyros klientų sistemoje, slaptažodį galite pakeisti į savo pageidaujamą. Tam prisijungę prie savo paskyros, pasirinkite meniu "Mano paskyra" bei "Keisti slaptažodį":

Screenshot 2018-02-22 16-04-39.png

Įveskite pageidaujamą prisijungimo slaptažodį ir patvirtinkite keitimą:

Klientams pass 03.png