Klientų sistemos slaptažodis: Skirtumas tarp puslapio versijų
(Žyma: Anuliuoti) |
|||
(nerodoma viena tarpinė versija, sukurta to paties naudotojo) | |||
52 eilutė: | 52 eilutė: | ||
[[Kategorija:Klientų sistema]] | [[Kategorija:Klientų sistema]] | ||
− |
Dabartinė 10:34, 18 rugsėjo 2019 versija
Klientų sistemos slaptažodžio keitimą galima inicijuoti apsilankius adresu:
https://klientams.iv.lt/remind.php
Naujai sugeneruotą slaptažodį galite gauti dviem būdais:
Elektroniniu paštu
1.1. Tiesiog įveskite savo kontaktinį el. pašto adresą, saugos kodą ir paspauskite "Priminti":
1.2. Jūsų bus paprašyta įvesti PIN kodą, kuris bus išsiųstas nurodytu el. paštu. Įvedus PIN kodą, spauskite "Toliau >>"
1.3. Sekančiame lange pasirinksite savo paskyrą, kurios slaptažodį norite pakeisti, spauskite mygtuką "Keisti slaptažodį" ir Jums el. paštu bus atsiųstas prašymas patvirtinti slaptažodžio keitimą, o patvirtinus - iš karto gausite antrąjį laišką su nauju ir pastoviu prisijungimo slaptažodžiu:
SMS žinute
1.1. Slaptažodžio priminimo puslapyje spustelėkite mygtuką "SMS žinute":
1.2. Šiame žingsnyje įveskite savo kontaktinį telefono numerį, saugos kodą ir spustelėkite "Toliau >>":
1.3. Į telefoną gausite SMS žinutę su PIN kodu, jį įveskite ir spauskite "Toliau >>":
1.4.Paskutiniame žingsnyje Jums bus atvaizduojamos paskyros surištos su šiuo telefono numeriu ir galėsite pasirinkti norimą bei atsisiųsti naują tos paskyros slaptažodį į telefoną SMS žinute:
SVARBU: SMS žinutės yra siunčiamos tik Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių suteiktais telefono numeriais.
Slaptažodžio keitimas į Jūsų pageidaujamą
Gavę naujai sugeneruotą prisijungimo slaptažodį ir prisijungę prie savo paskyros klientų sistemoje, slaptažodį galite pakeisti į savo pageidaujamą. Tam prisijungę prie savo paskyros, pasirinkite meniu "Mano paskyra" bei "Keisti slaptažodį":
Įveskite pageidaujamą prisijungimo slaptažodį ir patvirtinkite keitimą: