Windows 11 mail

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Kompiuteryje atidarykite "Mail" pašto programą:

1. Jei programą paleidžiate pirmą kartą, iš karto matysite atsidariusį "Add an account" langą, kuriame pasirinkite "Advanced setup":

Pirmas selected.png

Jei paleidus programą šio lango nematote, pasirinkite "Accounts" ir "+ Add account".

2. Pasirinkite "Internet email":

Antras selected.png

3. Suveskite pašto dėžutės informaciją:

Email address - el. pašto dėžutės adresas;

User name - el. pašto dėžutės adresas;

Password - el. pašto dėžutės slaptažodis;

Account name - paskyros pavadinimas, kuris bus matomas pašto programoje (pvz., įmonės pavadinimas ar kt.).

Trecias.png

4. Žemiau nurodykite šiuos nustatymus:

Send your messages using this name - įrašykite tai, ką norite, kad matytų laiško gavėjas (vardas pavardė, įmonės pavadinimas ar kt.);

Incoming email server - įrašykite serverio pavadinimą, kuriame įkurtas talpinimo planas. Pašto serverį galite sužinoti čia;

Account type - pasirinkite paskyros tipą - IMAP arba POP3. Skirtumus galite rasti čia;

Outgoing (SMTP) email server - įrašykite serverio pavadinimą, kuriame įkurtas talpinimo planas. Pašto serverį galite sužinoti čia.


Ketvirtaspataisytas2.png

5. Pažymėkite žemiau esančias varneles ir spauskite "Sign-in":

Penktas1.png

6. Matysite pranešimą apie sėkmingą konfigūravimo užbaigimą ir tuomet paspauskite "Done":

Sestas1.png

Jūsų dėžutė sėkmingai sukonfigūruota ir galite ja naudotis "Windows 11 Mail" pašto programoje.