Permokos panaudojimas
Jei esate atlikę pavedimą, tačiau pavedimo paskirtyje nenurodėte sąskaitos apmokėjimui numerio arba apmokėjote netikslią sumą, mokėjimas bus pridėtas kaip permoka. Tokiu atveju permoką reikia užskaityti neapmokėtai sąskaitai rankiniu būdu arba susigrąžinti.
Turinys
Permokos panaudojimas
Automatinis permokos panaudojimas
Tai pats paprasčiausias permokos panaudojimo būdas. Jei turite naują sąskaitą apmokėjimui (tiek paslaugų pratęsimui, tiek naujam užsakymui), šioje sąskaitoje matysite kokio dydžio permoką turite ir kurią sąskaitos dalį ji padengia:
- Jei permoka yra mažesnė nei sąskaitos suma - tiesiog atlikite trūkstamos sumos mokėjimą standartine tvarka.
- Jei permoka yra didesnė nei sąskaitos suma - spustelėkite nuorodą "Užskaityti permoką".
Užskaitymas sąskaitai
Norint permoką ar jos dalį užskaityti sąskaitos apmokėjimui, būtina, jog permoka būtų tokia pati arba didesnė nei sąskaita. Tuomet:
- Prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt/credits.php
- Pirmame puslapyje, pranešime dėl permokos, pasirinkite "užskaityti":
- Pasirinkite neapmokėtą sąskaitą. Užskaitant permoką, sąskaita bus pažymėta kaip apmokėta, o iš permokos bus atimta sąskaitos suma:
- Jei esamu momentu nėra išrašytų sąskaitų už paslaugų pratęsimą, galite sugeneruoti išankstines sąskaitas.
Permokos grąžinimas
Permokos grąžinimui į Jūsų banko sąskaitą atsiųskite laisvos formos prašymą el. paštu info@iv.lt. Prašyme nurodykite tikslią permokos sumą bei savo banko sąskaitos numerį. Atkreipiame dėmesį, kad permoka gali būti grąžinta tik atgal į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo gautas mokėjimas. Jei mokėjimą buvote atlikę per PayPal sistemą, prašyme nurodykite mokėjimo numerį (angl. transaction ID).
Po prašymo gavimo permoka grąžinama per 1 kalendorinę savaitę.