Outlook klaidų numeriai

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Pagrindiniai Outlook klaidų pranešimai:

0x800c0133

Aktualu programai Outlook express. Šis klaidos pranešimas nurodo, kad sugadintas failas, kuriame saugomi gauti ar išsiųsti laiškai. Paprastai problemų gali kilti jam persipildžius (apie 2 GB) arba dėl vidinių outlook sutrikimų ar po kompiuterio "lūžio". Beveik visada problema kyla su inbox.dbx arba sent.dbx failais. Problema sprendžiama taip:

  • Paleiskite "Outlook Express", dešiniu mygtuku paspauskite ant "Local folders", pasirinkite "New folder.." ir įrašykite jo pavadinimą, pvz. "Archyvas".
  • Grįžę į katalogą "Inbox" ir perkelkite visus laiškus į "Archyvas" (kitaip atliekant tolesnius veiksmus jie bus ištrinti). Paprastai laiškai perkeliami pažymint juos, spustelėjus dešinį pelės mygtuką ir pasirenkant "Move to..".
  • Pasirinkite meniu punktą "Tools" -> "Options", atidarykite kortelę "Maintenance" ir paspauskite mygtuką "Store folder". Čia yra nurodytas kelias iki "inbox.dbx" failo, kuriame yra saugomi visi išsiųsti laiškai. Įsiminkite arba užsirašykite šį kelią.
  • Uždarykite "Outlook express" ir nueikite įsimintu keliu iki "inbox.dbx" failo, kurį minėjome 3 punkte, ir ištrinkite būtent šį failą (inbox.dbx).
  • Paleiskite pašto programą. Index katalogas turi būti sukurtas iš naujo. Laiškų perkelti atgal iš "Archyvas" į "inbox" nerekomenduojame, nes jei katalogas buvo persipildęs - problema pasikartos.


0x800ccc0e

Viena iš dažniausių šios klaidos priežasčių yra nepasiekiamas standartinis SMTP tarnybos prievadas - 25. Interneto tiekėjai gana dažnai apriboja jo naudojimą, saugumo sumetimais. Paprasčiausias sprendimo būdas būtų pabandyti naudoti alternatyvų prievadą laiškų siuntimui. Paprastai tai atliekama įjungiant SSL šifravimą. Bendro pobūdžio aprašymą ir gidus pagal atskiras pašto programas galite rasti paspaudę čia: Kategorija:SSL_SMTP

0x80040607

Viena dažniausių problemos priežasčių - neįjungta SMTP autorizacija (naudojama laiškų išsiuntimo metu). Skirtingose pašto programose tai atliekama kiek skirtingai, tad bendro pobūdžio aprašymą galite rasti paspaudę čia: Pašto programos konfigūravimas.

0x800cccd9

Paprastai šią IMAP klaidą iššaukia vienas dviejų sutrikimų:

  • Kompiuterio laikrodis yra nustatytas neteisingai ir to pasekoje negalimas laiškų sinchronizavimas su serveriu.
  • Galbūt sinchronizuojamas didesnis laiškų kiekis (arba tiesiog dideli laiškai) ir nestabilus interneto ryšys tai trikdo.

Šiuo atveju rekomenduojama pabandyti prisijungti prie pašto per naršyklę, adresu: pastas.serveriai.lt


0x800ccc0f

Ši klaida paprastai reiškia, kad nepavyko pasiekti serverio. Tai gali būti tiek laiškų gavimo, tiek išsiuntimo serveris.

  • Jei visoje klaidoje matomas įrašas "SMTP" - Tikėtina, jog apribotas 25 prievado naudojimas. Interneto tiekėjai gana dažnai apriboja jo naudojimą, saugumo sumetimais. Paprasčiausias sprendimo būdas būtų pabandyti naudoti alternatyvų prievadą laiškų siuntimui. Paprastai tai atliekama įjungiant SSL šifravimą. Bendro pobūdžio aprašymą ir gidus pagal atskiras pašto programas galite rasti paspaudę čia: Kategorija:SSL_SMTP
  • Jei visoje klaidoje matomas įrašas "IMAP" arba "POP3". Paprastai tai gali reikšti ryšio problemas, pabandykite prie pašto prisijungti per naršyklę. Jei tai ne interneto ryšio sutrikimai - susisiekite su mumis: iv.lt/kontaktai

0x800cce05

Ši klaida pasitaiko atsinaujinus Windows operacinę sistemą į Windows 10. Klaida generuojama dėl klaidų sisteminiuose Windows OS failuose ir yra lengvai išsprendžiama atlikus cmd komandą "sfc /scannow":

https://www.iv.lt/pagalba/Outlook_klaida_Windows_10