Outlook Express be SSL

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
  • Prieš atliekant šiuos veiksmus pašto dėžutė turi būti sukurta. Kaip tai atliekama galite rasti paspaudę čia.

1. Paleidus pašto programą pasirinkite meniu "Tools" ir "Accounts..."

Oe 01.png


2. Atsidariusiame lange spustelėkite mygtuką "Add", pasirinkite "Mail.."

Oe 02.png


3. Display name: įrašykite tai, ką matys laiško gavėjas ( Jūsų vardas ir pavardė, įmonės pavadinimas ar kt. ).

Spustelėkite "Next >"

Oe 03.png


4.
E-mail address: - įrašykite įrašykite pilną el. pašto adresą, pvz. info@mano-svetaine.lt.

Oe 04.png


5.
My incoming mail server is - pasirinkite POP3 arba IMAP protokolą. Dažniau naudojamas yra POP3, o visus pagrindinius skirtumus galite rasti paspaudę čia.
Incoming mail (POP3, IMAP or HTTP) server: - įrašykite mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt
Outgoing mail (SMTP) server: - mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt

Spustelėkite "Next >"


Oe 05.png


6. Account name: - įrašykite pilną el. pašto adresą, pvz. info@mano-svetaine.lt
Password: - įrašykite pridedamos el. pašto dėžutės slaptažodį. Padėjus varnelę prie "Remember password" programa visada atsimins slaptažodį.

Spustelėkite "Next >" ir "Finish" ir mygtukas "Close"

Oe 06.png


7. Atidarykite nustatymus, t.y. vėl pasirinkite meniu "Tools" ir "Accounts..." Čia pažymėję savo pridėtą dėžutę spustelėkite mygtuką "Properties"

Oe 08.png


8. Atidarius antrą kortelę "Servers" padėkite varnelę ties "My server requires authentication"

Spustelėkite mygtuką "OK" ir mygtuką "Close"

Oe 09.png


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.