Google reklama - Adbud
Adbud - tai įrankis, padedantis lengviau pasiekti savo klientus Google paieškoje. Jūs galite pasirinkti raktinius žodžius, pagal kuriuos klientai ras jūsų verslą naudojantis Google paieška. Taip pat galite nustatyti iš kokių miestų ar valstybių atliekant paiešką bus pateikiama jūsų reklama. Viskas ką tereikia padaryti - užpildyti nedidelę formą, tam, kad jūsų reklamą rastų klientai, norintys naudotis jūsų paslaugomis.
Pastaba: Google Ads reklamos užsakymas nepagerina Jūsų svetainės vietos tarp paieškos rezultatų. Užsakius Ads paslaugą Google tarp paieškos rezultatų įterpia Jūsų puslapio reklamą, tačiau negarantuojama, kad Jūsų puslapis bus pirmas tarp reklamuojamų. Konkurentai gali sumokėti didesnes sumas už konkretaus raktažodžio reklamą, todėl atliekant paiešką pagal jį, Jūsų rezultatas gali būti žemiau nei kitų reklamos užsakovų. Norint gerinti savo vietą Google paieškoje (ne tarp reklamuojamų puslapių) reikia optimizuoti SEO. Tai atlikti padės mūsų kitas įrankis, kurio aprašymą rasite šiuo adresu.
Turinys
Reklamos užsakymas
Vos prisijungus prie Adbud įrankio, galite peržvelgti trumpą video filmuką (anglų kalba), kuris pristato šios paslaugos privalumus. Tuomet pasirinkite pirmajį punktą "Advertising setup" (arba Next) ir įveskite prašomą informaciją.
Advertising Setup
- Where should your ads be shown?
Čia nuspaudę pliuso simbolį galite įvesti miestą ar šalį, iš kurių atliekant paiešką būtų rodoma Jūsų reklama. Tarkime, jei turite kavinę Kaune, galbūt Jums nebus aktualu, kad Jūsų reklama būdų rodoma lankytojui iš Klaipėdos, tad čia galite nurodyti tik miestą Kaunas, o ne visą šalį (Lietuvą). Atkreipkite dėmesį, vedant šalis pavadinimą, jį reikia nurodyti anglų kalba t.y. vietoj "Lietuva", reikėtų rašyti "Lithuania".
- Do you know of any competitors?
Jei žinote, čia galite įrašyti keletą savo verslo konkurentų (tarkime kavinę kaimynystėje)
- Your Ad
Čia nurodykite, kaip atrodys jūsų reklama paieškos sistemų lankytojams.
- Where do you want this ad to point?
Šioje skiltyje nurodykite į kokią svetainę turi pakliūti lankytojai, spaudžiantys ant jūsų reklamos
- Which keywords do you want to associate with this ad?
Šioje skiltyje nurodykite, pagal kokius raktažodžius atliekant paiešką, turi būti rodoma jūsų reklama. Tarkime, jei jūsų verslas kavinė Kaune, tinkamas raktažodis būtų "Maistas Kaune"
- What company name do you want your customers to find you by?
Kartais įmonės pavadinimas gali skirtis nuo jos oficialaus pavadinimo. Tarkime kavinė "Maistas Kaune" gali priklausyti įmonei UAB "Skanus maistas". Tad čia galite nurodyti tikrą įmonės pavadinimą.
Užpildžius visus punktus, pereikite prie skilties "Company data"
Company data
Šioje skiltyje tiesiog nurodykite savo ar savo įmonės rekvizitus ir pareikite į sekantį punktą "Summary"
Summary
Čia pamatysite galutinį savo reklamos vaizdą, tokį kokį matys paieškos sistemos lankytojai.
Payment
Paskutiniame lange galite pasirinkti kiek pinigų per dieną norite išleisti reklamai bei nurodyti savo kortelės duomenis iš kurios bus atliekami mokėjimai už reklamos paslaugas. Suma, kurią reikės sumokėti už Google reklamą bus paskaičiuota ateinančiam 30 dienų laikotarpiui. Tad jei nurodysite, kad išleisti norite 3 eurų per dieną, bendra suma bus 90EUR + PVM .
Reklamos valdymas
Vos užsakius reklaminę kampaniją pateksite į savo reklaminės kampanijos valdymo ir statistikos langus.
Overview
šioje skiltyje galite:
1. Skiltyje pažymėtoje skaičiumi 1 galite sustabdyti arba vėl iš naujo paleisti savo reklamos kompaniją. Pavyzdyje reklama yra sustabdyta. Kai reklama paleidžiama, prie jos rašoma "Active"
2. Skiltyje 2 , matote koks yra vienos reklamos rodymo biudžetas. Jį bet kada galite pakeisti, paspaudus ant sumos skaičiaus.
3. Pagrindinė Jūsų reklamos statistika:
- Ad exposures - reklamos parodymas lankytojam per paskutinias 30 dienų.
- Clicks on your ads - skaičius kiek lankytojų paspaudė ant jūsų reklamos ir pateko į Jūsų puslapį
- Average cost per click - kiek vidutiniškai kainavo vienos reklamos paspaudimas atsižvelgiant į jūsų skirtą biudžetą.
4. Your impression share - šis procentas nurodo kiek laiko rodoma Jūsų reklama lyginant su konkurentų reklamomis, kurios atitinka tuos pačius raktažodžius. Šis procentas priklauso nuo reklamai skirto biudžeto. Reklamos specialistų vertinimu optimalu, kai šis procentas siekia 70%-80% .
Statistics
Čia matoma išplėstinė reklamos statistika.
1. Galite pasirinkti, kurio laikotarpio statistiką pageidaujate matyti. 2. Išplėstinė statistika:
- Searches on your keywords - šis skaičius nurodo, kiek iš viso Google sistemoje buvo atlikta paieškų pagal Jūsų pasirinktus raktinius žodžius.
- Views of your ads - kiek kartų buvo parodyta Jūsų reklama
- Clicks on your ads - kiek kartų ant jūsų reklamos lankytojai paspaudė
- Cost of your ads - kiek kainavo Jūsų reklaminė kompanija
- Cost per Click - kiek kainavo vienas paspaudimas ant reklamos
- Daily budget - nurodomas dienos biudžetas
3. Šioje skiltyje grafiškai atvaizduojami paspaudimai ant reklamos pasirinkto laikotarpio eigoje.
4. Skiltis "Your Keywords" nurodo raktažodžius, kurie atvedė daugiausiai lankytojų į Jūsų svetainę.
- Phrase - Jūsų raktažodis;
- Views - kiek kartų reklama su šiuo raktožodžiu buvo parodyta lankytojams;
- Clicks - kiek kartų lankytojai paspaudė ant reklamos;
- Cost - kiek paspaudimai kainavo iš viso;
- Click-Through Rate - šis skaičius nurodo, koks procentas lankytojų paspaudė ant reklamos, pagal konkretų raktinį žodį;
- Cost per Click - vieno paspaudimo kaina.
Your Advertising
Šioje skiltyje galite redaguoti savo svetainės raktinius žodžius, geografinę teritoriją, kuriai turėtų būti rodoma reklama ir pan. T.y. čia rasite tuos pačius pasirinkimus kaip ir pirmą kartą kuriant reklamą skiltyje Advertising Setup . Pagrindinis atsirandantis skirtumas - šiame puslapyje, ties skiltimi My ad nuspaudus pliuso simbolį galite sukurti naują reklaminę kampaniją:
Sąskaitos papildymas
Svarbu: Atkreipkite dėmesį, kad AbBud paskyros likutis yra papildomas automatiškai iš jūsų pridėtos banko kortelės. Tai atliekama kai Jūsų paskyroje lieka mažiau pinigų, nei 7 dienų biudžetas. Tarkime, jei dienos biudžetą nurodėte 3 eurus, tuomet sąskaita bus papildyta automatiškai, kai paskyroje liks mažiau nei 21 euras. Jei pageidaujate, kad pinigai nuo jūsų kortelės nebūtų nuskaitomi automatiškai - tuomet skiltyje Account pašalinkite savo pasirinktą mokėjimo būdą.