"Pagalba gyvai" pokalbio išsaugojimas
Visose mūsų projektinėse svetainėse iv.lt, serveriai.lt, dizaineriai.lt, pro.hostingas.lt, dedikuoti.lt, sertifikatai.lt galite inicijuoti "gyvą" pokalbį (angl. chat) norėdami tiesiogiai bendrauti su mūsų pagalbos centru. Pokalbio inicijavimo juostą rasite apatiniame dešiniame kampe. Paspaudus ant užrašo Turite klausimų? - Pagelbėsime! Jums bus pateikiamas pokalbio langas, kuriame galėsite pateikti savo klausimus dėl mūsų teikiamų paslaugų. Užbaigus pokalbį ar net pokalbio eigoje turite galimybę išsisaugoti (atsisiųsti el. paštu) susirašinėjimo tekstą tam, kad vėliau galėtumėte iš naujo pasiskaityti pateiktus atsakymus savo el. pašto dėžutėje. Žemiau pateikiame instrukciją, kaip atlikti pokalbio atsisiuntimą į savo el. pašto dėžutę.
Susirašinėjimo išsaugojimas kol pokalbis neužbaigtas
Jeigu norite išsisaugoti pokalbį kol jis dar nėra užbaigtas, tai galite atlikti pokalbio lange viršuje pasirinkę tris horizontalius brūkšnelius ir atsidariusiame meniu lange pasirinkę punktą El. pašto nuorašas:
Tada Jums bus pateikiamas papildomas langas, kuriame turėsite įvesti savo el. pašto adresą, kuriuo norite gauti pokalbio kopiją. Suvedus el. pašto adresą pasirinkite Išsiųsti:
Jums bus išsiunčiamas laiškas, kuriame matysite susirašinėjimą su mūsų pagalbos centro specialistu.
Užbaigto pokalbio išsaugojimas
Jeigu jau pasirinkote užbaigti pokalbį, tačiau dar neuždarėte naršyklės lango, kuriame bendravote su mūsų pagalbos centro specialistu, vis dar galite išsisaugoti susirašinėjimo istoriją. Šiam veiksmui iš naujo pasirinkite pokalbio juostą Turite klausimų? - Pagelbėsime!. Jums bus pateikiamas langas nurodantis, kad pokalbis jau baigtas ir galite arba pradėti pokalbį iš naujo arba išsisaugoti paskutinio pokalbio tekstą:
Suvedus el. pašto dėžutės adresą Jums bus išsiunčiamas laiškas su pokalbio istorija. Po išsiuntimo vis dar galėsite pasirinkti Pradėti naują pokalbį tam, kad galėtumėte iš naujo pradėti konsultaciją su mūsų pagalbos centro specialistu.