Sąskaitų perrašymas ir apjungimas

Iš IV pagalba klientams.
09:39, 18 rugsėjo 2019 versija, sukurta IV IevaK (Aptarimas | indėlis)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Norint perrašyti arba apjungti išrašytas sąskaitas, tereikia prisijungti prie klientų sistemos, adresu:

https://klientams.iv.lt/


Perrašymas (paslaugų išskaidymas)

  • Prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos:

https://klientams.iv.lt/

  • Ties skyriumi „Sąskaitos“ pasirinkite nuorodą „Plačiau…“:

Screenshot 2019-06-04 11-23-40 1.png

  • Pasirinkite nuorodą "Perrašymas":

Perrasymas3.png

  • Pažymėkite vieną ar kelias paslaugas, kurias pageidaujate iškelti į atskirą sąskaitą ir paspauskite mygtuką "Perrašyti":

Perrasymas4.png


Taip pat tam tikrą paslaugą į atskirą sąskaitą galite iškelti pačioje išankstinėje sąskaitoje, prie aktualios paslaugos paspaudę nuorodą [Išimti] (ši paslauga bus perkelta į naują, atskirą sąskaitą):

Screenshot 2019-06-04 11-28-51.png

Sąskaitų apjungimas į vieną

  • Prisijunkite prie UAB „Interneto vizija“ klientų sistemos:

https://klientams.iv.lt/

  • Ties skyriumi „Sąskaitos“ pasirinkite nuorodą „Plačiau…“:

Screenshot 2019-06-04 11-35-44.png

  • Pasirinkite nuorodą "Apjungimas":

Screenshot 2019-06-04 11-36-36.png

  • Pažymėkite sąskaitas, kurias pageidaujate apjungti į vieną ir patvirtinkite keitimą:

Screenshot 2019-06-04 11-37-19.png