Nepavyksta išsiųsti laiškų

Iš IV pagalba klientams.
12:01, 5 rugsėjo 2019 versija, sukurta IV IevaK (Aptarimas | indėlis)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką
  • Laiškų siuntimas nebus sėkmingas, jei laiškų siuntimui naudosite mūsų SMTP serverį be autorizacijos (nenurodydami prisijungimo duomenų). Mes suteikiame SMTP serverį visiems svetainių talpinimo paslaugų naudotojams, tačiau norėdami siųsti laiškus, turite savo pašto programoje įjungti SMTP autorizacijos funkciją. Visi SMTP parametrai (serverio adresas, prisijungimo vardas, slaptažodis) yra tokie pat, kaip ir jūsų el. pašto dėžutės.
    Išsamias instrukcijas kaip suderinti pašto programą galite rasti pagalbos puslapyje:

    Pašto programos konfigūravimas


  • Kai kurie interneto ryšio teikėjai blokuoja 25 prievadą (angl. port), tokiu būdu apribodami naudotojų galimybes siųsti laiškus per išorinius SMTP serverius. Mūsų klientai gali šio apribojimo išvengti laiškų išsiuntimo serverio lauke (Outgoing Mail Server) nurodę tiesioginį serverio adresą (pvz. aguona.serveriai.lt), išplėstiniame meniu (Advanced) pažymėję, kad būtų naudojamas saugus ryšys (SSL) ir standartinį prievadą (25) pakeitę į 465. Kaip tai atlikti skirtingose pašto programose galite rasti čia:

    SSL šifravimo naudojimas laiškų išsiuntimui


  • Siunčiant laiškus per trečiųjų šalių SMTP serverį, kai siuntimą vykdanti svetainė yra talpinama mūsų bendro naudojimo serveryje, turi būti naudojamas 587 prievadas. Kiti prievadai (25 ir 465) yra blokuojami.


  • Jei nepavyksta suderinti pašto programos savo kompiuteryje, galite pasinaudoti pašto per naršyklę skaitymo programa, kurios nereikia papildomai derinti:

    http://pastas.serveriai.lt/