Microsoft Outlook 2016
- Prieš atliekant šiuos veiksmus pašto dėžutė turi būti sukurta. Kaip tai atliekama galite rasti paspaudę čia.
1. Atidarius programą pasirinkite meniu "File" ir spustelėkite mygtuką "+ Add Account":
2. Taškeliu pažymėkite "POP or IMAP" ir spustelėkite mygtuką "Next >"
3. Įveskite reikiamus duomenis:
User Information
- Your name: - įrašykite tai, ką matys laiško gavėjas ( Jūsų vardas ir pavardė, įmonės pavadinimas ar kt. ).
- Email address: - įrašykite pilną el. pašto adresą, pvz. info@mano-svetaine.lt
Server Information
- Account Type: - pasirinkite ar bus naudojamas POP3 ar IMAP protokolas, visus pagrindinius skirtumus galite rasti paspaudę čia.
- Incoming mail server: <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
- Outgoing mail (SMTP) server: <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
Logon Information
- User name: - pilnas el. pašto adresas, pvz. info@mano-svetaine.lt
- Password: - pridedamos el. pašto dėžutės slaptažodis.
- Padėjus varnelę prie Remember password programa visada atsimins slaptažodį.
4. Įvedus pagrindinius duomenis spustelėkite mygtuką "More Settings" ir atidarykite kortelę "Outgoing Server". Varnele pažymėkite "My outgoing server (SMTP) Requires Authentication".
5. Pasirinkite paskutinį skirtuką "Advanced":
- Incoming server (POP3): - 995 (pasirinkus POP3), arba 993 (jei pasirinkote IMAP protokolą)
- Use the following type of encrypted connection - pasirinkite SSL
- Outgoing server (SMTP): 465 (arba 587)
- Use the following type of encrypted connection - pasirinkite SSL
6. Išsaugokite pakeitimus. Spustelėjus "Next" programa patikrins esamus nustatymus. Jei viskas gerai tiesiog spustelėkite "Close".
Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.