Outlook klaida Windows 10

Iš IV pagalba klientams.
14:55, 12 rugpjūčio 2015 versija, sukurta IV NeringaL (Aptarimas | indėlis) (Naujas puslapis: Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į '''Windows 10''', pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų. Tam, kad...)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką

Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į Windows 10, pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų.

Tam, kad išspręsti kilusią problemą, yra reikalinga atlikti šiuos veiksmus:


1. Uždarykite kompiuteryje Misrosoft Office programas ir paspauskite klaviatūroje Windows ženkliuką + x:

Keyboard-windows-key-mobility-center.png


2. Pasirinkite meniu "Command Prompt (Admin)":

VTXBr.png


3. Atsidariusiame lange įveskite:

sfc /scannow

Tarp " sfc " ir simbolio " / " turi būti paliekamas tarpas.


4. Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką.