Microsoft Outlook 2003 LT SMTP SSL
Norint įjungti SSL šifravimą "Outlook 2003" pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:
1. Atidarius programą pasirinkite meniu "Tools" ir "E-mail accounts..":
2. Atsidariusiame lange taškeliu pažymėkite "Peržiūrėti arba keisti esamus el. pašto abonentus" ir pratęskite:
3. Pažymėkite savo el. pašto dėžutę ir paspauskite mygtuką "Keisti":
4. Atsidariusiame lange, atnaujinkite siunčiamo ir gaunamo serverių pavadinimus:
- "Gaunamo pašto serveris:" - <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
- "Siunčiamo pašto serveris:" - <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
5. Spustelėkite mygtuką "Kiti parametrai..." ir atidarykite paskutinį skirtuką "Išsamiau":
- "Gaunamo pšt. serveris (POP3):" - 995 (pasirinkus POP3), arba 993 (jei pasirinkote IMAP protokolą)
- "Šis serveris reikalauja užšifruoto ryšio (SSL)" - žymime varnele
- "Siunčiamo pšt. serveris (SMTP):" 465
- "Šis serveris reikalauja užšifruoto ryšio (SSL)" - žymime varnele
6. Išsaugokite pakeitimus. Galite patikrinti ar konfigūracija sėkminga spustelėdami mygtuką "Tikrinti abonento parametrus". Sėkmės atveju matysite žalias varneles. Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite, ar visi nustatymai buvo parinkti korektiškai. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.