Windows 8 Mail

Iš IV pagalba klientams.
20:38, 5 lapkričio 2014 versija, sukurta IV IevaK (Aptarimas | indėlis) (Naujas puslapis: {{pradedant|lietuvišką|Windows_8_mail_LT}} '''1.''' Įjungus el. pašto programą, perbraukite dešiniajame krašte (jei naudojate pelę, nukreipkite žymeklį į viršutinį...)
(skirt) ← Ankstesnė versija | Dabartinė versija (skirt) | Vėlesnė versija → (skirt)
Peršokti į: navigacija, paiešką
  • Prieš atliekant šiuos veiksmus pašto dėžutė turi būti sukurta. Kaip tai atliekama galite rasti paspaudę čia.
  • Jei naudojate lietuvišką programos versiją, atitinkamą aprašymą rasite paspaudę čia.


1. Įjungus el. pašto programą, perbraukite dešiniajame krašte (jei naudojate pelę, nukreipkite žymeklį į viršutinį dešinįjį ekrano kampą ir nuveskite žymeklį žemyn) ir paspauskite "Settings". Pasirinkite Accounts -> Add an account -> Other account.

Windows 8 Mail EN 01.jpg


2. Pasirinkite el. pašto abonento tipą "IMAP".

Windows 8 Mail EN 02.jpg


3. Įveskite pilną el. pašto adresą ir atitinkamą slaptažodį, tuomet spustelėkite "Show more details".

Windows 8 Mail EN 03.jpg


4. Įveskite reikiamus duomenis.

  • Email address - įrašykite pilną el. pašto adresą, pvz. info@mano-svetaine.lt
  • Username - pilnas el. pašto adresas, pvz. info@mano-svetaine.lt
  • Password - pridedamos el. pašto dėžutės slaptažodis.
  • Incoming (IMAP) email server - universaliausias sprendimas būtų naudoti tiesioginį serverio adresą. Kitas galimas įrašas: mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt
  • Outgoing (SMTP) email server - universaliausias sprendimas būtų naudoti tiesioginį serverio adresą. Kitas galimas įrašas: mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt
  • Varnele būtina pažymėti Outgoing server requires authentication ir Use the same username and password to send and receive email.

Windows 8 Mail EN 04.jpg


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.