Laiškų peradresavimas
Laiškų peradresavimas leidžia sukurti virtualų el. pašto adresą, kuriuo siunčiami laiškai būtų pristatomi į veikiančią el. pašto dėžutę. Pvz.: iš vardas@mano-svetaine.lt laiškai būtų peradresuojami į info@mano-svetaine.lt. Taip pat galima aktyvuoti taip vadinamą "catch-all" funkciją, kuri skirta nepristatytų laiškų surinkimui į vieną pasirinktą pašto dėžutę. Nepristatyti laiškai - tai tokie laiškai, kurie buvo siunčiami į neegzistuojančią dėžutę, pvz.: buvo padaryta rašybos klaida ir laiškas išsiųstas į infoo@mano-svetaine.lt.
Laiškų peradresavimas
1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;
Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę. |
2. Pasirinkite meniu punktą "Peradresavimas":
3. Paspauskite mygtuką "Sukurti naują peradresavimo taisyklę":
4. Ties "Pavadinimas" nurodykite virtualaus el. pašto adreso pavadinimą (iš kurio bus peradresuojami laiškai), o ties "El. pašto adresas" nurodykite, kur reikėtų peradresuoti laiškus:
SVARBU: Laukelyje "El. pašto adresas" galite įrašyti ir kelis skirtingus adresatus (kuriems bus peradresuojami laiškai), atskirdami juos tik kableliu pvz.: info@mano-svetaine,saskaitos@mano-svetaine.lt,admin@mano-svetaine.lt. Taip pat galimas atskyrimas ir kableliu, kartu su tarpo simboliu pvz.: info@mano-svetaine, saskaitos@mano-svetaine.lt, admin@mano-svetaine.lt.
Laukelyje "El. pašto adresas" atskiriant adresatus negalima naudoti tik tarpo pvz.: info@mano-svetaine saskaitos@mano-svetaine.lt admin@mano-svetaine.lt. Taip pat negalime naudoti "Enter" simbolio, kai naujas rašomas tektas perkeliamas į visiškai naują eilutę.
↵Laiškų peradresavimas skirtas laiškų peradresavimui serverio viduje, todėl tam tikrais atvejais peradresavimas į išorinius serverius gali neveikti:
- jei laiško siuntėjo domenas turi griežtą "SPF" įrašą;
- jei laiško siuntėjo domenas turi "DKIM" tipo įrašą;
- jei laiško siuntėjo domenas ar serveris patekęs į juoduosius sąrašus;
- Jei serveryje įjungtas pagalbinis laiškų siuntimo serveris "Relay";
Prireikus pašalinti peradresavimą tiesiog pažymėkite jį varnele ir spustelėkite "Ištrinti pažymėtus":
"Catch-all" funkcija
1. Pasirinkite meniu punktą "Peradresavimas" :
2. Paspauskite mygtuką "Dėžutė nepristatytų laiškų surinkimui":
3. Pažymėkite "Adresas" taškeliu, įrašykite arba pasirinkite iš sąrašo el. pašto dėžutę, į kurią bus surenkami laiškai ir spauskite "Atnaujinti":