Negaunu kai kurių laiškų

Iš IV pagalba klientams.
10:27, 5 liepos 2012 versija, sukurta Root (Aptarimas | indėlis) (1 keitimas)
Peršokti į: navigacija, paiešką
SPAM filtro išjungimas

Jei negaunate laiškų iš tam tikrų siuntėjų, pabandykite išjungti visus el. pašto filtrus savo svetainei:

1. prisijunkite prie virtualaus serverio valdymo pulto;
2. pasirinkite meniu punktą "SPAM filtrai";

SPAM filtras 00.png


3. paspauskite mygtuką "Išjungti" (jei tokio mygtuko nėra, reiškia SPAM filtras jau išjungtas);

SPAM filtras 01 isjungti.png


Siuntėjo įtraukimas į baltąjį ( netikrinamų siuntėjų ) sąrašą

1. pasirinkite meniu punktą "SPAM filtrai";

SPAM filtras 00.png


2. Ties skyriumi "Baltasis sąrašas" įrašykite siuntėjo el. pašto adresą ( pvz. info@partnerio-svetaine.lt ) arba siuntėjo domeną ( pvz. partnerio-svetaine.lt ) ir spustelėkite mygtuką "Leisti"

SPAM filtras 02 baltas.png


Po bet kurių veiksmų, pakeitimai pilnai įsigalios per 1 valandą.


Jei išjungus el. pašto filtrus probleminius laiškus pradėjote gauti:

  • tai reiškia, kad laiškai jums buvo siųsti per el. pašto serverį, kurio konfigūracijoje buvo įsivėlusi klaida, t.y. ji neatitiko RFC 2821 standarto (tai pagrindinis el. pašto perdavimo standartas, kurio turi laikytis visi el. paštą siunčiantys ir priimantys serveriai);
  • arba negautų laiškų siuntėjai buvo įtraukti į jūsų sukurtą el. pašto blokavimo filtrą.


Pirmuoju atveju siuntėjo el. pašto serverio administratorius turėtų sutvarkyti savo serverio konfigūraciją, kadangi per tokį serverį siųstus laiškus blokuoja daugelis IPT (interneto paslaugų tiekėjai). Išsamios instrukcijos kaip tai atlikti kartu su problemos paaiškinimu yra grąžinami atgal laiško siuntėjui.


Jei nenorite, kad jūsų SPAM filtras būtų išjungtas, kol bus taisoma siuntėjo pašto serverio konfigūracija, galite sukurti leistinų adresų filtrą. Tam Whitelist skiltyje įveskite siuntėjo el. pašto adresą arba domeną ir paspauskite mygtuką Allow. Laiškai iš siuntėjų, esančių leistinų adresų filtre, nėra tikrinami ir blokuojami.