Sutarties sąlygų pažeidimai

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Kas tai yra?

Internete, kaip ir kasdieniniame gyvenime, nuolat vykdomi įvairaus tipo pažeidimai nesilaikant nustatytų taisyklių. Tokiais veiksmais siekiama gauti naudos pasinaudojant neleistinomis priemonėmis. Ne išimtis ir mūsų teikiamos paslaugos – pasitaiko atvejų, kai įvairaus tipo pažeidimai atliekami pasinaudojant serverio resursais.

Internetiniai, robotai pasinaudodami nesaugia kontaktų forma, siunčia SPAM tipo laiškus atsitiktiniams gavėjams; pasinaudojant nesaugia programine įranga į talpinimo planą įkeliamas virusas, kuris gali platinti žalingą kodą svetainės lankytojų kompiuteriuose; patalpinamas apgaulingas turinys svetainėje su tikslu pasisavinti svarbius svetainės lankytojų prisijungimų duomenis – tai yra tik dalis pažeidimų, kurie vykdomi pasinaudojant serverio resursus. Dažniausiai šie veiksmai atliekami klientui net nepastebint. Kadangi tokia veikla turi įtakos mūsų paslaugų sklandžiam veikimui, mes informuojame paslaugos savininką nurodydami, kad buvo įvykdytas sutarties sąlygų pažeidimas pasinaudojant jų turima paslauga.

Kiekvienas mūsų įmonės klientas, užsakydamas paslaugas privalo patvirtinti, kad sutinka su sutarties sąlygomis. Šios taisyklės apibrėžia Vykdytojo (mūsų) ir Užsakovo (kliento) teises, pareigas bei atsakomybes sudarant ir vykdant sutartį. Užsakovui pažeidus bent vieną sutarties sąlygą yra fiksuojamas pažeidimas, suteikiant ribotą laikotarpį pažeidimo priežastims pašalinti ir imtis visų įmanomų priemonių, kad tokia situacija nepasikartotų ateityje. Problemos šalinimo laikotarpis priklauso nuo pažeidimo tipo ir veiklos vykdymo mąsto, bendru atveju nuo vienos iki septynių dienų.

Pažeidimai dažniausiai yra fiksuojami dėl žalingos, neteisėtos veiklos vykdymo mūsų teikiamose paslaugose, gavus skundą iš trečiųjų šalių į tam skirtą el. pašto dėžutę abuse@iv.lt arba remiantis serverių tarnybų išrašais, patvirtinančiais kenkėjiškos veiklos vykdymo aplinkybes. Incidentas gali būti fiksuojamas, tik esant įrodymams ir/arba skundui apie sutarties sąlygų nesilaikymą.

Ką daryti?

Jeigu gavote iš mūsų el. laišką ar (ir) SMS žinutę apie fiksuotą pražeidimą visų pirma prisijunkite prie klientų sistemos. Pažymėtina, kad dėl pažeidimų nėra konsultuojama telefonu, el. paštu ar inicijavus pokalbį gyvai (chat) – bendravimas vykdomas tik klientų sistemoje. Prisijungę prie klientų sistemos matysite pranešimą raudoname fone ir žemiau pateiktą nuorodą „Peržiūrėti pažeidimus ir pateikti atsakymą“. Atsidariusiame lange matysite šią lentelę:

Tablea.png


Aktyvaus pažeidimo lentelė:

  • Pažeidimas – nurodomas pažeidimo tipas bei numeris. Plačiau apie tipus kalbėsime sekančioje straipsnio dalyje.
  • Paslauga – konkreti Jūsų turima paslauga, kuriai fiksuotas pažeidimas.
  • Terminas – data iki kurios turite pateikti atsakymą į pažeidimą. Šis terminas yra ypač svarbus – jeigu nesulauksime atsakymo apie atliktus ar vykdomus darbus iki nurodyto termino, paslauga bus automatiškai išjungta ir įjungta tik sulaukus atsakymo bei pažeidimus sprendžiančiam specialistui peržiūrėjus situaciją.
  • Atsakyta – jeigu jau esate gavę papildomą atsakymą iš mūsų pažeidimų specialisto, nurodoma pateikto atsakymo data.
  • Uždaryta – specialistui įvertinus, kad sutarties sąlygų pažeidimas jau pašalintas, šiame laukelyje nurodoma pažeidimo uždarymo data.
  • Vertinimas – užbaigus pažeidimą šiame laukelyje atsiras nuoroda, kurioje galėsite pateikti savo atsiliepimą apie pažeidimo sprendimo metu suteiktą informaciją bei nurodyti papildomus pastebėjimus ar komentarus.

Pasirinkus Pažeidimas stulpelyje esančią nuorodą Jums atsidarys puslapis, kuriame matysite skundo informaciją, pateiktą skiltyje „Papildoma informacija“ bei bendrą informaciją apie patį pažeidimo tipą. Tam, kad būtų aiškiau, kokią vykdomą veiklą pastebėjome mūsų paslaugoje. Žemiau esančioje skiltyje Kokių tipų būna pažeidimai? pateikiame trumpus dažniausiai fiksuojamų pažeidimų aprašymus.

Nepaisant to, koks pažeidimo tipas buvo fiksuotas Jūsų paslaugai, rekomenduojame nedelsiant perduoti informaciją savo svetainės programuotojams ar paslaugos administratoriams. Sekite pažeidimo statusą iki tol, kol situacija bus uždaryta, nes kitu atveju – nesulaukus atsakymo ar patikslinimo – paslauga gali būti išjungta. Jeigu pažeidimą pašalinote ar tai atliko Jūsų administratorius, būtinai apie tai informuokite mus pateikdami atsakymą klientų sistemoje. Jeigu ir pasitarus su administratoriais bei peržiūrėjus informaciją mūsų pagalbos straipsnyje, nežinosite, kokių veiksmų reikėtų imtis – pateikite visus kylančius klausimus atsakydami į pažeidimą. Stengsimės pateikti detalius atsakymus į visus klausimus ir padėti kaip įmanoma greičiau išspręsti susiklosčiusią situaciją.

Kokių tipų būna pažeidimai?

Kaip reaguoti gavus pranešimą apie fiksuotą pažeidimą?

Kodėl buvo fiksuotas pažeidimas, jeigu jokių kenkėjiškų veiksmų neatlikau?

Rekomendacijos ir pastabos

Ką daryti, jei į svetainę buvo įterpti žalingi failai/kenkėjiškas kodas?