Klaida "500 Internal Server Error"

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Bendruoju atveju klaida 500 mūsų serveriuose grąžinama, kai WEB serveris negali atsakyti į gautą užklausą. Dažniausiai pasitaikančios šios klaidos priežastys yra bandymas .htaccess failo pagalba keisti su serverio saugumu susijusius parametrus bei klaidos esančios .htaccess ar .php failuose. Pastebėjus šį klaidos pranešimą reikėtų peržiūrėti WEB serverio klaidų žurnalą. WEB serverio klaidų žurnalą galite rasti prisijungę prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  • Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";
  • Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  • Paspauskite mygtuką "Valdymo pultas".

Jei paspaudus mygtuką "Valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

  • Prisijungus pasirinkite pageidaujamą domeną;
  • Paspauskite meniu punktą "Svetainės apžvalga ir statistika" (Site Summary / Statistics / Logs);
  • Pasirinkite nuorodą "Pilnas klaidų išrašas" (Full Error Log).

Klaidų žurnale bus nurodomas failas, dėl kurio kyla problema, bei trumpas problemos priežasties aprašymas. Nustačius problemą sukeliantį failą belieka jį pataisyti ar pašalinti.


Taipogi reikėtų atkreipti dėmesį į tai, kad panašios klaidos gali kilti dėl PHP procesų išnaudojamų resursų, ypač jei yra gana daug PHP perviršių, o didesnė dalis klaidų rašo apie lūžusius PHP procesus. Daugiau apie tai rasite paspaudę čia.