Papildomi klientų sistemos naudotojai
11:36, 18 liepos 2014 versija, sukurta IV MartynasB (Aptarimas | indėlis)
Klientų sistemoje galima sukurti pagalbinius naudotojus, kurie galėtų jungtis prie Jūsų paskyros dviem būdais:
- Ribotomis teisėmis (be duomenų keitimo, paslaugų anuliavimo ar perleidimo galimybės):
- Nors šis naudotojas negalės atlikti pačių pavojingiausių veiksmų su paslauga, jis matys visiškai visas paslaugas ir sąskaitas.
- Jei reikia suteikti prieigą tik prie vienos paslaugos, rekomenduojame pasinaudoti "Laikinos prieigos suteikimo galimybe"
- Kaip pilnavertis naudotojas. Taip galima pakeisti pagrindinį prisijungimo vardą.
Kaip sukurti papildomą naudotoją?
- Prisijunkite prie klientų sistemos
- Prisijungus, pačioje puslapio apačioje, pasirinkite "Sistemos naudotojų valdymas" ir "Sukurti Papildomą naudotoją"
- Įveskite papildomo naudotojo prisijungimo vardą ir, jei reikia, jo apibūdinimą
- Spustelėjus "Sukurti" bus pateiktas jo slaptažodis.
Svarbu: Šis, papildomas, naudotojas negali perleisti, anuliuoti paslaugų ir keisti kontaktinės informacijos.
Papildomo naudotojo keitimas pagrindiniu
- Prisijungus prie klientų sistemos:
- pasirinkite "Sistemos naudotojų valdymas", esantį pačioje puslapio apačioje
- ties papildomu naudotoju spauskite redagavimo mygtuką
- Nuėmus varnelę nuo Pagalbinis:, naudotojas tampa pagrindiniu.
Labai svarbu: Šis naudotojas tampa pagrindiniu, t.y. jis gali keisti kitų naudotojų teises, juos išjungti, anuliuoti ar perkelti paslaugas, keisti kontaktinę informaciją. - Šis keitimas tiesiog suteikia galimybę prie klientų sistemos jungtis kitu vardu. Papildomas naudotojas nėra skirtas paskyros dalinimuisi tarp keletos asmenų.