SEO įrankis: Skirtumas tarp puslapio versijų
58 eilutė: | 58 eilutė: | ||
Pasirinkę šį mygtuką Jums bus sugeneruojama ataskaita apie informaciją aptiktą per skenavimą. Ataskaitoje bus pateikiama: | Pasirinkę šį mygtuką Jums bus sugeneruojama ataskaita apie informaciją aptiktą per skenavimą. Ataskaitoje bus pateikiama: | ||
− | * Įrankio suteiktas balas svetainei (maksimali reikšmė - 100%) SEO atžvilgiu; | + | * Įrankio '''suteiktas balas svetainei''' (maksimali reikšmė - 100%) SEO atžvilgiu; |
* '''Įžvalgos (Insights)''': | * '''Įžvalgos (Insights)''': | ||
* Informaciją, kuriuose paieškos varikliuose svetainė yra aptinkama; | * Informaciją, kuriuose paieškos varikliuose svetainė yra aptinkama; |
10:52, 10 gruodžio 2020 versija
Norint, kad Jūsų svetainės nuorodos būtų pateikiamos paieškos puslapiuose (pavyzdžiui: Google, Bing, Yahoo), svarbu tinkamai optimizuoti turinį. Šis procesas vadinamas SEO (angl. Search Engine Optimization) - turinio optimizavimas efektyvesniam svetainės aptikimui paieškos varikliuose. Tam, kad būtų lengviau suprasti, kokius veiksmus vis dėlto reikia atlikti siekiant geresnio reitingavimo, siūlome pasitelkti mūsų siūlomą SEO įrankį. Šiame įrankyje rasite informaciją apie:
- Kiek procentaliai šiuo metu yra optimizuota svetainė?;
- Pasiūlymus, ką reikėtų papildomai atlikti siekiant geresnio rezultato;
- Kas turėtų būti pataisoma, siekiant, kad svetainė paieškos varikliuose būtų atvaizduojama aukščiau?;
- Kokie raktažodžiai turi būti naudojami svetainėje?;
- Raktožodžių reitingą skirtingose paieškos sistemose;
- Skirtingų paieškos variklių indeksavimo statusus svetainės atžvilgiu.
Taip pat suteikiama:
- Galimybė atlikti svetainės skenavimus;
- Mėnesinės ataskaitos apie atliktą progresą;
- Galimybė pasilyginti su konkurentais SEO atžvilgiu;
- Galimybė prijungti Google Analytics įrankį srauto stebėjimui;
- Galimybė gauti pranešimus el. paštu.
Įrankyje pateikiamus siūlomus veiksmus visada rekomenduojame atlikti svetainės kūrėjams/programuotojams. Kai kurių veiksmų įgyvendinimui bus būtinas programinio kodo koregavimas. SEO įrankiui nėra reikalingas atskiras prijungimas prie svetanės. Visi SEO įrankiui reikalingi duomenys yra pasiekiami viešai.
Kadangi įrankis yra anglų kalba, skliausteliuose nurodome atskirų skilčių arba dažniau naudojamų reikšmų pavadinimus anglų kalba.
Turinys
- 1 Prisijungimas prie SEO įrankio valdymo pulto
- 2 Naudojimasis SEO įrankiu
- 2.1 Svetainės apžvalga (Overview)
- 2.1.1 Ataskaitos parsisiuntimas (Download PDF Report)
- 2.1.2 Atliktas progresas (Score Progress)
- 2.1.3 SEO progresas (SEO Progress)
- 2.1.4 Svetainės lankytojų srautas (Your Site's Traffic)
- 2.1.5 Svetainės lankytojų srautas (Search Engine Indexing Status)
- 2.1.6 Raktažodžių reitingavimas (Keyword Rankings)
- 2.2 Auditas (Audit)
- 2.3 Optimizavimas (Optimize)
- 2.4 Populiarumas (Pupuliarity)
- 2.5 Nustatymai (Settings)
- 2.1 Svetainės apžvalga (Overview)
Prisijungimas prie SEO įrankio valdymo pulto
Atskiri prisijungimo duomenys nereikalingi - prisijungti prie SEO įrankio valdymo sistemos galima per klientų sistemą:
- Pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos" ir pašto filtro paslaugą:
- Paspauskite mygtuką "SEO įrankio valdymo pultas":
Naudojimasis SEO įrankiu
Prisijungę prie įrankio galėsite matyti informaciją, kokie aspektai SEO atžvilgiu jau yra optimizuoti, o kokius veiksmus dar rekomenduojama atlikti. Žemiau pateikiame detalų aprašymą apie visas skiltis matomas įrankyje.
Svetainės apžvalga (Overview)
Šioje skiltyje matysite visos surinktos informacijos apie Jūsų svetainę apibendrinimą. Apie kiekvieną punktą išsamesnę informaciją patiekiame žemiau.
Ataskaitos parsisiuntimas (Download PDF Report)
Viršuje kairėje pusėje matysite svetainės vaizdą, kuris buvo matomas paskutinio skenavimo metu. Žemiau matysite mygtuką Download PDF Report:
Pasirinkę šį mygtuką Jums bus sugeneruojama ataskaita apie informaciją aptiktą per skenavimą. Ataskaitoje bus pateikiama:
- Įrankio suteiktas balas svetainei (maksimali reikšmė - 100%) SEO atžvilgiu;
- Įžvalgos (Insights):
* Informaciją, kuriuose paieškos varikliuose svetainė yra aptinkama; * Lankytojų srauto informacija; * Bendra puslapio pozicija internete; * Nustatytų raktažodžių pozicijos pagal paieškos variklius; * Raktažodžių (keyword) pozicionavimas lyginant su konkurentais;
- Svetainės apžvalga (Site Review):
* Kokie veiksmai turėtų būti atliekami norint pagerinti SEO pozicijas; * Kas yra jau įgyvendinta korektiškai svetainėje SEO atžvilgiu;
- Puslapių optimizacija (On Page Optimization):
* Kokie veiksmai turėtų būti atliekami norint pagerinti SEO pozicijas; * Kas yra jau įgyvendinta korektiškai svetainėje SEO atžvilgiu;
- Mobili svetainė (Mobile):
* Ar mobili svetainės versija veikia?; * Kokie veiksmai turėtų būti atliekami norint pagerinti mobilios versijos SEO pozicijas; * Kas yra jau įgyvendinta korektiškai mobilioje svetainėje SEO atžvilgiu;
- Svetainės populiarumas (Pupularity):
* Aptinkamos nuorodos iš kitų svetainių į Jūsų; * Kiek skirtingų svetainių turi nuorodas į Jūsų svetainę; * Jūsų ir konkurentų palyginimas atsižvelgiant į turimas nuorodas iš kitų svetainių.
Atliktas progresas (Score Progress)
Dešiniau matysite skiltį Score Progress. Šioje skiltyje bus pateikiamas kasdienis progresas SEO atžvilgiu, svetainei suteikiamas progreso balas ir galimybė atlikti skenavimą pasirinkus mygtuką Re-Scan. Galėsite pasirinkti tarp dviejų galimų grafiko pateikimo būrų - 15 dienų (15 months) arba 3 mėnesių (3 months). Skenavimas Lite plane atliekamas automatiškai kas savaitę. Šiame planeAatlikti papildomo skenavimo nėra galimybės. Pro plane skenavimas atliekamas automatiškai kasdien. Taip pat galite paleisti skenavimą bet kuriuo metu:
SEO progresas (SEO Progress)
Žemiau matysite skiltį SEO Progress Šioje skiltyje bus pateikiama, kiek procentaliai Jūsų svetainė yra optimizuota, kiek svetainės puslapių yra optimizuota pagal raktažodžius ir kiek nuorodų iš kitų svetainių turi Jūsų svetainė. Pateikiamas prograsas procentais. Taip pat galite pasirinkti Go norėdami patekti į konkrečios srities puslapį įrankyje:
Svetainės lankytojų srautas (Your Site's Traffic)
SEO įrankis pateikia lankytojų srauto lygį laukelyje Your estimated traffic (srautas nustatomas stebint trečiųjų šalių pateikiamą informaciją). Kitame laukelyje Your global position pateikiama informacija, koks yra svetainės globalus reitingas remiantis Alexa duomenimis (retai lankoma svetainė gali būti ir nereitinguojama). Žemiau matysite mygtuką Connect Google Analytics now!, kurį pasirinkę galėsite pridėti Google Analytics paskyrą (jeigu turite ją susikonfigūravę), kurios fiksuoti duomenis bus perduodami SEO įrankiui (tokiu būdu SEO įrankis galės pateikti tinkslesnius duomenis apie rekomenduojamus atlikti veiksmus).
Svetainės lankytojų srautas (Search Engine Indexing Status)
Toliau matysite skiltį Seach Engine Indexing Status. Šioje skiltyje pateikiama informacija apie dažniausiai naudojami paieškos varikliai (Google, Bing, Yahoo) atliko svetainės indeksavimą. Indeksavimas atliekamas tam, kad svetainė būtų aptinkama atliekant paiešką. Paieškos variklių indeksavimo terminai yra skirtingi ir viešai neskelbiami. Kuo svetainė bus geriau optimizuota SEO atžvilgiu, tuo didesnė tikimybė, kad svetainės bus suindeksuota.
Raktažodžių reitingavimas (Keyword Rankings)
Skiltyje Keyword Rankings matysite Jūsų stebimų raktažodžių statistiką. Laukelyje Keyword postion in bus pateikiama informacija apie stebimų raktažodžių fiksuojamą vietą pagal skirtingose paieškos varikliuose. Dešiniau pateikiamas grafikas, kuriame fiksuojamos raktažodžių pozicijos. Galite pasirinkti tarp skirtingų paieškos variklių bei stebimo termino - 15 dienų (15 months) arba 3 mėnesių (3 months). Žemiau matysite konkurentų puslapiuose fiksuojamus Jūsų stebimus raktožodžius ir jų kiekį (stebimi raktažodžiai įvedami nustatymų skiltyje). Taip pat galite pasirinkti mygtuką Manage competitors ir būsite nukreipiami į konkurentų pridėjimo valdymą.
Auditas (Audit)
Skiltyje Site Review matysite svetainės apžvalgą, kurioje bus pateikiama:
- Average Speed - informaciją apie svetainės užkrovimo laiką;
- Security - patikrinimo, ar svetainė pakankamai saugi, rezultatą;
- What do you need to look at? - kokius SEO aspektus reikėtų sutvarkyti siekiant geresnio rezultato;
- What have you done well?- kokie SEO aspektai svetainėje yra įgyvendinti.
Skiltyje On Page Optimization galite matyti:
- Content Freshness - kiek dienų praėjo nuo paskutinio turinio atnaujinimo;
- Pages analyzed - kiek puslapių Jūsų svetainėje buvo patikrinta;
- What do you need to look at? - kokius SEO aspektus reikėtų sutvarkyti siekiant geresnio rezultato;
- What have you done well? - kokie SEO aspektai svetainėje yra jau įgyvendinti;
- Suggested to be checked on ypur own - rekomendacijos, ką galima būtų atlikti tam, kad pagerinti svetainės pasiekiamumą.
Skiltyje Mobile galite matyti:
- Average Speed - informaciją apie svetainės užkrovimo laiką mobiliąjame telefone;
- Mobile ready - patikrinimo, ar svetainė prisitaiko prie mobilaus įrenginio, atsakymą;
- What do you need to look at? - kokius SEO aspektus reikėtų sutvarkyti siekiant geresnio rezultato;
- What have you done well? - kokie SEO aspektai svetainėje yra jau įgyvendinti;
- Suggested to be checked on ypur own - rekomendacijos, ką galima būtų atlikti tam, kad pagerinti svetainės pasiekiamumą.
Optimizavimas (Optimize)
Šioje skiltyje galite pridėti savo svetainės puslapius, kuriuos norite optimizuoti. Pridėjus puslapį galima bus pridėti ir raktažodį, pagal kurį bus fiksuojama, kaip svetainė reitinguojama paieškos varikliuose atsižvelgiant į pridėtą raktažodį.
Puslapio pridėjimui spauskite mygtuką Add a new page to optimize:
Puslapių paiešką galite atlikti įvedę jo pavadinimą arba paslinkę pasirinkimus tarp jau aptinkamų. Pasirinkę puslapį spauskite Continue:
Pridėję puslapį galite pridėti raktažodžius pasirinkę mygtuką Select a keyword:
Įvedę žodį į paieškos laukelį ir pasirinkę Search mygtuką matysite informaciją apie pasirinktą raktažodį:
- Keywords found - aptikti raktažodžiai. Pateikiami ir kiti rekomenduojami raktažodžiai;
- Competition - indikatorius nurodantis ar naudojant šį raktažodį bus lengva/sunku aptikti Jūsų svetainę paieškoje. Vertinama nuo labai lengvai (very easy) iki labai sunkiai (very hard);
- Search volume - pateikiamas kartų skaičius, kiek dažnai buvo ieškomas šis raktažodis paieškos varikliuose per pastarąjį mėnesį.
Pasirinkę raktažodį galėsite pridėti raktažodį prie savo nustatytų sekamų raktažodžių sąrašo - Add to the list of tracked keywords. Atlikę visus veiksmus pasirinkite Select.
Populiarumas (Pupuliarity)
Populiarumo skiltyje galite matyti:
- Inbound links - nuorodos, kurios kreipia į Jūsų svetainę;
- Top sites linking to you - svetainės turinčios daugiausia nuorodų į Jūsų svetainę;
- Backlinks - kiek iš viso nuorodų į Jūsų svetainę yra kitose svetainėse;
- Sources - svetainių, kurios turi nuorodą(-as) į Jūsų svetainę, kiekis;
- What do you need to look at? - kokius SEO aspektus reikėtų sutvarkyti siekiant geresnio rezultato;
- What have you done well? - kokie SEO aspektai svetainėje yra įgyvendinti;
- Suggested to be checked on your own - rekomendacijos, ką galima būtų atlikti tam, kad pagerinti svetainės pasiekiamumą.
Žemiau pateikiama lentelė, kurioje galite matyti visus pridėtus konkurentus (kaip juos pridėti rasite Nustatymai skiltyje) ir kiek nuorodų kreipia į jų svetaines iš išorės (Links to your site) bei kiek svetainių turi bent vieną nuorodą į svetainę (Sites linking to you):
Konkurentų valdymas gali būti atliekamas pasirenkant Manage competitors arba nustatymų skiltyje.
Nustatymai (Settings)
Nustatymuose rasite žemiau aprašytas skiltis.
Profilis (Company profile)
Šioje skiltyje galite valdyti šiuos nustatymus:
- Your business or brand name - įveskite savo veiklos ar prekinio ženklo pavadinimą (nebūtina);
- Your SEO target country - pasirinkite į kurią šalį orientuojate SEO optimizavimus;
- Your website's main goal - pasirinkite parduotuvės veiklos sritį tarp el. parduotuvės, informacinės svetainės, tinklaraščio ir kitų;
- Is your business local? - pasirinkite, kur orientuojate savo veiklą: į vietinę rinką ar tarptautinę;
Pažymėję reikiamus veiksmus pasirinkite Save settings.
Stebimi raktažodžiai (Tracked keywords)
Šioje skiltyje galite įvesti raktoražodžius, kurių reitingavimą norite sekti. Taip pat galite pašalinti nebeaktualius ir matyti kiek raktažodžių dar galite pridėti. Jeigu norite pridėti naują raktažodį, pasirinkite mygtuką Find new keywords:
Įvedę žodį į paieškos pasirinkę Search mygtuką matysite informaciją apie pasirinktą raktažodį:
- Keywords found - aptiktas raktažodis;
- Competition - indikatorius nurodantis ar naudojant šį raktažodį bus lengva/sunku aptikti Jūsų svetainę paieškoje. Vertinama nuo labai lengvai (very easy) iki labai sunkiai (very hard);
- Search volume - pateikiamas kartų skaičius, kiek dažnai buvo ieškomas šis raktažodis paieškos varikliuose per pastarąjį mėnesį.
Pasirinkę + pridėsite raktažodį prie sekamų:
Konkurentų valdymas (Competitors)
Šioje skiltyje galite pridėti konkurento svetainę tam, kad būtų galimybė palyginti, kaip konkurentams sekasi SEO atžvilgiu lyginant su Jumis. Konkurentus galite pašalinti dešiniau pasirinkę X simbolį. Žemiau matysite kiek konkurentų dar galite pridėti (maksimalus kiekis - 4). Pasirinkę Add a competitor galite pridėti konkurentą, kurio duomenis norite matyti:
Pranešimų siuntimas el. paštu (Email notifications)
Šioje skiltyje galite pridėti SEO įrankį administruojančio asmens vardą ir el. pašto adresą, kuriuo būtų siunčiami pranešimai apie SEO įrankio pastebėtas problemos. Išsaugokite pakeitimus pasirinkę Save notifications preferences:
Jungtys (Connections)
Šioje skiltyje galite pridėti Google Analytics įrankio paskyrą, jeigu esate ją prijungę prie svetainės. Prijungimas atliekamas pasirinkus Connect: