Sąskaitų užrakinimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
 
19 eilutė: 19 eilutė:
  
 
[[category:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]]
 
[[category:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]]
 +
[[Kategorija:Klientų sistema]]

Dabartinė 09:39, 18 rugsėjo 2019 versija

Išankstinėje sąskaitoje paspaudus nuorodą "Apmokėti internetu" ir inicijavus mokėjimą, išankstinė sąskaita yra automatiškai užrakinama 8 valandoms ir taip yra apribojama galimybė pakartotinai atlikti tą patį mokėjimą naudojant tiesioginę nuorodą į banką (per nuorodą "Apmokėti internetu"). Neužbaigus mokėjimo ir grįžus į sąskaitą, Jums yra pateikiamas pranešimas "Sąskaita užrakinta, neseniai buvo inicijuotas apmokėjimas internetu". Šiuo būdu siekiama užtikrinti, kad per klaidą nebūtų atlikti du tokie patys mokėjimai, o taip pat, kad jau patvirtinus mokėjimą, nebūtų spėjama atlikti pakeitimų su išankstine sąskaita (kadangi taip mokėjimas negalėtų būti automatiškai užskaitomas reikalingai sąskaitai).

Tokiu atveju, prisijungus prie klientų sistemos paskyros, skyrelyje "Sąskaitos" matysite spynelės simbolį prie išankstinės sąskaitos:

https://klientams.iv.lt/orders.php

Uzrakinta-saskaita1.png

Norėdami atrakinti išankstinę sąskaitą (jei mokėjimo neužbaigėte praeitą kartą), spustelėkite ant spynelės simbolio ir patvirtinkite sąskaitos atrakinimą:

Uzrakinta-saskaita2.png


PASTABA: Išankstines sąskaitas už mūsų teikiamas paslaugas visada rekomenduojame mokėti pasinaudojus tiesiogine nuoroda į banką, paspaudus sąskaitos viršuje esančią nuorodą "Apmokėti internetu". Šiame puslapyje matomi apmokėjimo būdai yra pilnai automatizuoti (tereikia patvirtinti jau paruoštą mokėjimo formą), todėl Jūsų apmokėjimas būtų užskaitomas iš karto.
SVARBU: nekoreguokite automatiškai sugeneruotos mokėjimo informacijos. Daugiau apie galimus apmokėjimo būdus skaitykite čia.