SPAM filtro įjungimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
 
33 eilutė: 33 eilutė:
 
[[Vaizdas:SPAM_filtras_blacklist.png|500px]]
 
[[Vaizdas:SPAM_filtras_blacklist.png|500px]]
  
[[Kategorija:pašto_problemų_sprendimas]]
+
[[Kategorija:El. pašto naudojimas]]
 +
[[Kategorija:DirectAdmin]]

Dabartinė 13:05, 5 rugsėjo 2019 versija

Jei pageidaujate, kad į jūsų svetainės el. pašto dėžutes nepatektų nekorektiški laiškai bei interneto šiukšlės (SPAM), įjunkite savo svetainei brukalų (SPAM) filtrą:


1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;

  1. Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  2. Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  3. Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:
  • arba geltoną "Sukurti prisijungimą" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;
  • arba žalią "Serverio valdymo pultas" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Pasirinkite "Brukalų filtrai" (angl. "SPAM Filters") meniu punktą:

01 brukalu filtras.png


3. Paspauskite mygtuką "Įjungti" (jei tokio mygtuko nėra, reiškia filtras jau įjungtas):
Po pakeitimų brukalų (SPAM) filtras pilnai pradės veikti iš karto.

02 brukalu filtras.png


Taip pat laiškus galite filtruoti pagal siuntėjo adresą. Tam "Brukalų filtrai" (angl. SPAM Filters) puslapyje galite sukurti papildomus filtrus (Juodasis sąrašas).
SVARBU: blokuojamas visas paštas iš vieno domeno, pvz. įrašius "mail.com" bus blokuojamas paštas ir iš "gmail.com".

SPAM filtras blacklist.png