Microsoft Outlook (Office 365) SMTP SSL: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
2 eilutė: 2 eilutė:
  
  
'''1.''' Programoje pasirinkite meniu '''"File"''', ten paspauskite mygtuką '''"Account Setings"''' ir iš sąrašo pasirinkite '''"Account Settings..."''':
+
'''1.''' Programoje pasirinkite meniu punktą '''"File"''', tuomet paspauskite mygtuką '''"Account Setings"''' ir sąraše pasirinkite '''"Account Settings..."''':
  
 
[[Vaizdas:Office365 SSL 1.png|500px]]
 
[[Vaizdas:Office365 SSL 1.png|500px]]
17 eilutė: 17 eilutė:
  
  
''4.''' Patikrinkite ar visi laukeliai užpildyti pagal žemiau pateiktą instrukciją:
+
''4.''' Patikrinkite, ar visi laukeliai užpildyti pagal žemiau pateiktą instrukciją:
  
 
''"Incoming mail"'' skiltis:
 
''"Incoming mail"'' skiltis:
28 eilutė: 28 eilutė:
  
  
'''5.''' Paspauskite ant skilties pavadinimo '''"Outgoing mail"''' ir išsiskleis papildomi šio serverio nustatymai. Patikrinkite ar visi laukeliai užpildyti pagal pateiktą instrukciją:
+
'''5.''' Paspauskite ant skilties pavadinimo '''"Outgoing mail"''', kad išsiskleistų papildomi šio serverio nustatymai. Patikrinkite, ar visi laukeliai užpildyti pagal pateiktą instrukciją:
  
 
''"Outgoing mail"'' skiltis:
 
''"Outgoing mail"'' skiltis:

14:11, 11 spalio 2018 versija

Norint įjungti SSL šifravimą "Microsoft Outlook (Office 365)" pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:


1. Programoje pasirinkite meniu punktą "File", tuomet paspauskite mygtuką "Account Setings" ir sąraše pasirinkite "Account Settings...":

Office365 SSL 1.png


2. Pažymėkite savo el. pašto dėžutę ir spustelėkite mygtuką "Repair...":

Office365 SSL 2.png


3. Įveskite savo el. pašto adresą, paspauskite "Advanced options" ir, pažymėjus varnelę ties "Let me set up my account manually", paspauskite mygtuką "Repair":

Office365 SSL 3.png


4.' Patikrinkite, ar visi laukeliai užpildyti pagal žemiau pateiktą instrukciją:

"Incoming mail" skiltis:

  • Server: <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • Port: 993 (jei pasirinkote IMAP protokolą) arba 995 (pasirinkus POP3)
  • Encryption method: SSL/TLS
  • Varnelės ties "Require logon using Secure Password Authentiation (SPA)" nereikia

Office365 SSL 4.png


5. Paspauskite ant skilties pavadinimo "Outgoing mail", kad išsiskleistų papildomi šio serverio nustatymai. Patikrinkite, ar visi laukeliai užpildyti pagal pateiktą instrukciją:

"Outgoing mail" skiltis:

  • Server: <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • Port: 465
  • Encryption method: SSL/TLS
  • Varnelės ties "Require logon using Secure Password Authentiation (SPA)" nereikia
  • Varnelė ties "My outgoing (SMTP) server requires authentication" būtina. Žemiau šio pasirinkimo reikia pažymėti "Use same settings as my incoming mail server"


Suvedus reikiamus parametrus, spauskite mygtuką "Repair":

Office365 SSL 5.png


6. Sukonfigūravus pašto dėžutę, spauskite mygtuką "Done":

Office365 SSL 6.png


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite, ar visi nustatymai buvo parinkti korektiškai. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.