Laiškų pasirašymas sertifikatu: Skirtumas tarp puslapio versijų
(→Mozilla Thunderbird) |
|||
91 eilutė: | 91 eilutė: | ||
[[Vaizdas:Thunderbird Security.png|500px]] | [[Vaizdas:Thunderbird Security.png|500px]] | ||
− | '''2.''' Naujai atsidariusiame lange paspauskite mygtuką '''"Import"''', suraskite sertifikatą ir jį importuokite. Importavimo metu Jūsų paprašys suvesti sertifikato slaptažodį, kurį vedėte, kai išsaugojote sertifikatą ir paspauskite '''"OK"'''. | + | '''2.''' Naujai atsidariusiame lange pasirinkite kortelę '''Your Certificates''', paspauskite mygtuką '''"Import"''', suraskite sertifikatą ir jį importuokite. Importavimo metu Jūsų paprašys suvesti sertifikato slaptažodį, kurį vedėte, kai išsaugojote sertifikatą ir paspauskite '''"OK"'''. |
[[Vaizdas:Thunderbird Certificate.png|500px]] | [[Vaizdas:Thunderbird Certificate.png|500px]] |
20:01, 20 liepos 2018 versija
Sertifikatų leidėjas Comodo suteikia nemokamą sertifikatą, kurį įsidiegus į savo el. pašto programą galėsite pasirašyti savo laiškus. Tokiu atveju gavėjai matys, kad laiškas tikrai atkeliavo iš Jūsų pašto dėžutės. Mozilla Thunderbird pasirašytą laišką išskiria antspauduoto voko () ikona prie datos:
Microsoft Outlook pasirašytą laišką išskiria kaspino () ikona prie laiško temos ir atsidarius laišką žemiau temos matosi kas pasirašė šį laišką:
Išdavimas
Jei norite gauti sertifikatą, pirmiausia Jums reikės užsiregistruoti Comodo svetainėje. Šiame puslapyje iškart matysite didelį mygtuką su tekstu "Sing Up Now", paspaudę jį turėsite suvesti savo duomenis, įvesti slaptažodį su kuriuo galėsite atšaukti sertifikatą (jei pamesite atsiųstą raktą ir nenorėsite, kad kas nors kitas naudotųsi sertifikatu) ir sutikti su Comodo sąlygomis. Visa tai atlikus ir paspaudus mygtuką "Next" Jums į nurodytą el. paštą bus išsiųstas laiškas su nuoroda į sertifikato atsisiuntimo puslapį.
Atsisiuntimas
Į el. paštą gausite taip atrodantį laišką nuo Comodo:
Sertifikato atsisiuntimui rekomenduojame naudoti Mozilla Firefox naršyklę, nes iš jos nesudėtingai galėsite pasiimti suteiktą sertifikatą.
Norėdami atsisiųsti sertifikatą sekite šiuos žingsnius:
1. Laiške paspauskite mygtuką "Click & Install Comodo Email Certificate" Jums atsidarys naujas naršyklės langas ir sertifikatas automatiškai įsidiegs į Jūsų naršyklę.
2. Sertifikatą išsisaugoti galite per Firefox naršyklės nustatymus (Edit > Preferences):
3. Nustatymų lange pasirinkus skiltį "Privacy & Security", reikės surasti skiltį "Certificates", kuri yra pačioje apačioje ir nuspaudžiamas mygtukas "View Certificates"
4. Jums atsidarys naujas langas, jame pasirinkite "Your Certificates". Čia matysite Comodo sertifikatą. Paspauskite ant jo ir tada mygtukas "Backup" taps aktyviu ir galėsite paspausti ant jo.
5. Naujame lange Jūsų paprašys nurodyti kur išsaugoti sertifikatą, kokį pavadinimą jam sugalvoti ir galiausiai papildomai dar paprašys slaptažodžio, kad galėtumėte apsaugoti sertifikatą.
Diegimas
Microsoft Outlook
Sertifikato diegimas į Outllok programą susideda iš dviejų dalių. Pirmoji sertifikato įdiegimas į Windows operacinę sistemą ir antroji sertifikato pasirinkimas Outlook programoje.
1. Paspauskite ant sertifikato ikonos dešiniu mygtuku ir pasirinkite "Install PFX"
2. Atsidariusiame lange spauskite "Next"
3. Toliau mūsų prašo patikslinti kelią iki sertifikato, kadangi failas jau buvo pasirinktas reikia vėl spausti "Next"
4. Suvedame sertifikato slaptažodį, kurį sugalvojome, kai sertifikatą išsisaugojome iš Mozilla Firefox naršyklės ir spaudžiame "Next"
5. Pasirenkame "Automatically select the certificate store based on the type of certificate", kad automatiškai būtų parenkama kur išsaugoti sertifikatą ir spaudžiame "Next"
6. Kai visi pasirinkimai yra geri, matysite tokį pranešimą ir paspaudus mygtuką "Finish" sertifikato diegimas bus pradėtas.
7. Apie sėkmingai įdiegtą sertifikatą būsite informuoti iššokusiu nauju langu. Jį galite uždaryti paspaudžiant mygtuką "OK" ir iškart atsidaryti Microsoft Outlook pašto programą
8. Atsidarius pašto programą pasirinkite "File" ir iš siūlomų pasirinkimų paspauskite "Options"
9. Atidariusiame lange įsitikinkite ar ties "Encrypted e-mail" esate uždėję varneles kaip nurodyta paveikslėlyje ir tada spauskite "Settings..."'
10. Naujai atsidariusiame lange, skiltyje "Certificates and Algorithms" paspauskite "Browse" mygtuką ir pasirinkite šios el. pašto dėžutės sertifikatą ir išsaugokite visus pakeitimus du kartus paspausdami "OK" mygtuką.
Atlikus visus išvardintus veiksmus, Jūsų laiškų gavėjai matys, kad laiškai yra pasirašyti:
Mozilla Thunderbird
1. Atsidarykite Thunderbird nustatymus (Preferences > Account Settings) čia pasirinkite "Security" ir paspauskite mygtuką "Manage Certificates"
2. Naujai atsidariusiame lange pasirinkite kortelę Your Certificates, paspauskite mygtuką "Import", suraskite sertifikatą ir jį importuokite. Importavimo metu Jūsų paprašys suvesti sertifikato slaptažodį, kurį vedėte, kai išsaugojote sertifikatą ir paspauskite "OK".
3. Grįžus į "Security" langą, skiltyje "Digital Signing" paspauskite "Select" mygtuką
4. Naujame lange pasirinkite savo sertifikatą iš duodamo sąrašo bei paspauskite "OK"
5. Jums iššoks lentelė su klausimu ar pageidaujate naudoti šį sertifikatą ir laiškų užkodavimui. Jei planuojate naudotis šia funkcija, tada spauskite "Yes", jeigu ne, tada "No".
6. Kad nereikėtų kas kartą rašant laišką įjungti pasirašinėjimo, "Security" puslapyje, uždėkite varnelę ties "Digitally sign messages (by default)"
Atlikus visus išvardintus veiksmus, Jūsų laiškų gavėjai matys, kad laiškai yra pasirašyti: