Outlook klaida Windows 10: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
4 eilutė: 4 eilutė:
  
  
'''1.''' Uždarykite kompiuteryje Misrosoft Office programas ir paspauskite klaviatūroje Windows ženkliuką + '''x''':
+
'''1.''' Uždarykite kompiuteryje Microsoft Office programas ir paspauskite klaviatūroje Windows ženkliuką + '''x''':
  
 
[[Vaizdas:Keyboard-windows-key-mobility-center.png|300px]]
 
[[Vaizdas:Keyboard-windows-key-mobility-center.png|300px]]

10:08, 3 lapkričio 2016 versija

Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į Windows 10, pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų.

Norint išspręsti kilusią problemą, reikia atlikti šiuos veiksmus:


1. Uždarykite kompiuteryje Microsoft Office programas ir paspauskite klaviatūroje Windows ženkliuką + x:

Keyboard-windows-key-mobility-center.png


2. Pasirinkite meniu "Command Prompt (Admin)":

VTXBr.png


3. Atsidariusiame lange įveskite:

sfc /scannow

Tarp " sfc " ir simbolio " / " turi būti paliktas tarpas.


4. Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką.
Visus veiksmus atlikus korektiškai, sutrikimų su pašto programos veikimu kilti neturėtų.