Anuliuotų paslaugų atstatymas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
 
28 eilutė: 28 eilutė:
  
  
[[Kategorija:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]]
+
[[Kategorija:Paslaugos]]
 +
[[Kategorija:Klientų sistema]]

Dabartinė 09:24, 18 rugsėjo 2019 versija

Norėdami atstatyti savo anuliuotas paslaugas:

1. Prisijunkite prie UAB "Interneto vizija" klientų sistemos:

https://klientams.iv.lt/


2. Viršuje, pateiktame pranešime apie anuliuotas paslaugas, pasirinkite nuorodą "suformuokite sąskaitą":

Atstatymas1.png


3. Pažymėkite, kurias paslaugas pageidaujate atstatyti, spustelėkite "Toliau>>" ir Jums bus paruošta sąskaita už paslaugų atstatymą:

Atstatymas2.png


Tiesioginę nuorodą į anuliuotų paslaugų atstatymo skyrelį klientų sistemoje galite rasti adresu:

https://klientams.iv.lt/restore.php


SVARBU! Nėra garantijos, kad anuliuotos paslaugos bus sėkmingai atstatytos. Nepavykus paslaugos atstatymui, jos galiojimo pratęsimo mokestis yra grąžinamas. Kuo greičiau bus pradėti paslaugų atstatymo darbai, tuo didesnė tikimybė, kad jos bus sėkmingai atstatytos.

PASTABA: Užsakius anuliuotos paslaugos atstatymą, paslauga yra atstatoma ir pratęsiama nuo paskutinės paslaugos galiojimo pabaigos.

Papildomai: Jei dar nesate sukūrę savo paskyros klientų sistemoje, apsilankykite adresu https://klientams.iv.lt/ ir laukelyje "Lankotės pirmą kartą?" įrašykite paslaugos užsakovo el. pašto adresą. Paspaudus mygtuką "Registruotis" reikės pateikti kliento duomenis ir užbaigti registraciją sekant nurodytus žingsnius.