Outlook klaida Windows 10: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
 
28 eilutė: 28 eilutė:
  
  
[[Kategorija:Pašto problemų sprendimas]]
+
[[Kategorija:El._pašto problemų sprendimas]]

Dabartinė 12:01, 5 rugsėjo 2019 versija

Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į Windows 10, pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų.

Norint išspręsti kilusią problemą, reikia atlikti šiuos veiksmus:


1. Uždarykite kompiuteryje Microsoft Office programas ir paspauskite klaviatūroje Windows ženkliuką + x:

Keyboard-windows-key-mobility-center.png


2. Pasirinkite meniu "Command Prompt (Admin)":

VTXBr.png


3. Atsidariusiame lange įveskite:

sfc /scannow

Tarp " sfc " ir simbolio " / " turi būti paliktas tarpas.


4. Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką.
Visus veiksmus atlikus korektiškai, sutrikimų su pašto programos veikimu kilti neturėtų.