Outlook klaida Windows 10: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Naujas puslapis: Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į '''Windows 10''', pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų. Tam, kad...)
 
23 eilutė: 23 eilutė:
  
  
'''4.''' Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką.  
+
'''4.''' Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką. <br/ >
 +
Visus veiksmus atlikus korektiškai, sutrikimų su pašto programos veikimu kilti neturėtų.
 +
 
 +
 
  
 
[[Kategorija:Pašto problemų sprendimas]]
 
[[Kategorija:Pašto problemų sprendimas]]

15:11, 12 rugpjūčio 2015 versija

Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į Windows 10, pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų.

Tam, kad išspręsti kilusią problemą, yra reikalinga atlikti šiuos veiksmus:


1. Uždarykite kompiuteryje Misrosoft Office programas ir paspauskite klaviatūroje Windows ženkliuką + x:

Keyboard-windows-key-mobility-center.png


2. Pasirinkite meniu "Command Prompt (Admin)":

VTXBr.png


3. Atsidariusiame lange įveskite:

sfc /scannow

Tarp " sfc " ir simbolio " / " turi būti paliekamas tarpas.


4. Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką.
Visus veiksmus atlikus korektiškai, sutrikimų su pašto programos veikimu kilti neturėtų.