Outlook klaida Windows 10: Skirtumas tarp puslapio versijų
(Naujas puslapis: Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į '''Windows 10''', pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų. Tam, kad...) |
|||
23 eilutė: | 23 eilutė: | ||
− | '''4.''' Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką. | + | '''4.''' Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką. <br/ > |
+ | Visus veiksmus atlikus korektiškai, sutrikimų su pašto programos veikimu kilti neturėtų. | ||
+ | |||
+ | |||
[[Kategorija:Pašto problemų sprendimas]] | [[Kategorija:Pašto problemų sprendimas]] |
15:11, 12 rugpjūčio 2015 versija
Kai kuriais atvejais, operacinę sistemą atnaujinus į Windows 10, pasireiškia problemos su Outlook pašto programomis - nėra leidžiama išsiųsti laiškų.
Tam, kad išspręsti kilusią problemą, yra reikalinga atlikti šiuos veiksmus:
1. Uždarykite kompiuteryje Misrosoft Office programas ir paspauskite klaviatūroje Windows ženkliuką + x:
2. Pasirinkite meniu "Command Prompt (Admin)":
3. Atsidariusiame lange įveskite:
sfc /scannow
Tarp " sfc " ir simbolio " / " turi būti paliekamas tarpas.
4. Luktelkite, kol skenavimas bus baigtas (kol bus pasiekta 100%). Tuomet atidarykite savo Outlook programą ir pamėginkite išsiųsti laišką.
Visus veiksmus atlikus korektiškai, sutrikimų su pašto programos veikimu kilti neturėtų.