Mozilla Thunderbird be SSL: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Naujas puslapis: {{Sukurta}} Atidarykite programą Mozilla Thunderbird '''1.''' pasirinkite meniu punktus ''"Tools"'' ir ''"Account Settings..."'' 500px '''2.'...)
 
46 eilutė: 46 eilutė:
  
 
{{Baigiant}}
 
{{Baigiant}}
 
+
[[Kategorija:El._pašto_programos_konfigūravimas_be_SSL]]
[[Kategorija:Pašto_programos_konfigūravimas_be_SSL]]
 

13:47, 5 rugsėjo 2019 versija

  • Prieš atliekant šiuos veiksmus pašto dėžutė turi būti sukurta. Kaip tai atliekama galite rasti paspaudę čia.

Atidarykite programą Mozilla Thunderbird

1. pasirinkite meniu punktus "Tools" ir "Account Settings..."

Thunderbird 01.png


2. Apatiniame kairiame kampe pasirinkite "Account Actions" ir "Add Mail Account..."

Thunderbird 02.png


3. Įrašykite pagrindinius duomenis:

Your name: - įrašykite tai, ką matys laiško gavėjas ( Jūsų vardas ir pavarė, įmonės pavadinimas ar kt. )
Email Address: - Jūsų el. pašto adresas
Password: - slaptažodis. varnele pažymėjus "Remember password" jo nereikės įvedinėti iš naujo.

Thunderbird 03.png


4. Spustelėkite mygtuką "Manual config"

Thunderbird 04.png


5. Įveskite reikiamus duomenis:

Incoming
Incoming: pasirinkite „POP3“ arba „IMAP“ protokolą. Dažniau naudojamas yra POP3, o visus pagrindinius skirtumus galite rasti paspaudę čia.
Server hostname mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt
Authentication Normal password

Outgoing: SMTP
Server hostname mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt
Authentication Normal password

Username būtinai pilnas el. pašto adresas, pvz. info@mano-svetaine.lt

Spustelėjus "Re-test" bus dar kartą patikrinti nustatymai ir jei viskas gerai - spustelėkite "Create Account"

Thunderbird 05.png


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.