SMTP prieigos atblokavimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
6 eilutė: 6 eilutė:
  
 
* Prisijungus pasirinkite ''"Plačiau.."'' ties skyriumi ''"Paslaugos"'' ir savo talpinimo planą;
 
* Prisijungus pasirinkite ''"Plačiau.."'' ties skyriumi ''"Paslaugos"'' ir savo talpinimo planą;
* Ties laiškų siuntimo limitu spustelėkite nuorodą ''"Atblokuoti"''. Tai galima atlikti ne dažniau kaip vieną kartą per parą.  
+
* Ties laiškų siuntimo limitu spustelėkite nuorodą ''"Atblokuoti"''. Tai galima atlikti ne dažniau kaip vieną kartą per valandą.
 
 
  
 
Pastaba: Jei el. pašto dėžutės prisijungimo duomenys išties buvo nutekinti, visų pirma rekomenduojame pakeisti jos slaptažodį ir patikrinti, ar naudojamas kompiuteris yra saugus.
 
Pastaba: Jei el. pašto dėžutės prisijungimo duomenys išties buvo nutekinti, visų pirma rekomenduojame pakeisti jos slaptažodį ir patikrinti, ar naudojamas kompiuteris yra saugus.

09:03, 7 balandžio 2014 versija

Jei standartinis laiškų siuntimo limitas ( www.serveriai.lt/siuntimas.html ) viršytas daugiau kaip 100 laiškų per vieną valandą, SMTP prieiga (galimybė išsiųsti laišką per mūsų serverį) apribojama ilgesniam laikui. Tai atliekama siekiant išvengti situacijos, kuomet kliento vardu siunčiamas didelis kiekis SPAM pobūdžio laiškų. Norint atblokuoti prieigą, atlikite šiuos veiksmus:

  • Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu:

https://klientams.iv.lt

  • Prisijungus pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos" ir savo talpinimo planą;
  • Ties laiškų siuntimo limitu spustelėkite nuorodą "Atblokuoti". Tai galima atlikti ne dažniau kaip vieną kartą per valandą.

Pastaba: Jei el. pašto dėžutės prisijungimo duomenys išties buvo nutekinti, visų pirma rekomenduojame pakeisti jos slaptažodį ir patikrinti, ar naudojamas kompiuteris yra saugus.