Negaunu visų laiškų: Skirtumas tarp puslapio versijų
(→Kitos problemos) |
|||
(nerodoma viena tarpinė versija, sukurta vieno naudotojo) | |||
97 eilutė: | 97 eilutė: | ||
==== Kitos problemos ==== | ==== Kitos problemos ==== | ||
− | Jei nė vienas variantų netinka - [ | + | Jei nė vienas variantų netinka - [https://www.iv.lt/kontaktai/ susisiekite su mumis.] |
− | [[Kategorija: | + | [[Kategorija:El._pašto_problemų_sprendimas]] |
Dabartinė 09:14, 6 balandžio 2023 versija
Visų pirma patikrinkite ar atsidaro Jūsų puslapis? Jei ne, pereikite prie 4-to žingsnio.
Pagrindinės kelios problemos, kurias reikėtų patikrinti, kuomet negaunate nė vieno laiško, būtų šios:
Turinys
Ar el. pašto dėžutė nėra perpildyta?
Jei prie pašto prisijungti pavyksta tiek pašto programos pagalba, tiek tikrinant paštą per naršyklę, tačiau negaunate nė vieno laiško, labai tikėtina, jog dėžutė yra tiesiog perpildyta. Norint išspręsti šią problemą:
- Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;
Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę. |
- Prisijungus pasirinkite meniu "El. pašto dėžutės" (E-mail accounts):
- Pežiūrėkite stulpelį "Išnaudota" (Usage), čia nurodoma kiek vietos yra suteikta ir kiek išnaudojama (pvz. 300/250 nurodytų, kad buvo suteikta 250 MB vietos, o išnaudojama 300 MB).
Jei dėžutė perpildyta - ties ja spustelėkite "pakeisti" (change):
- Eilutėje "Dėžutės dydžio limitas"(Email Quota) įrašykite naują limitą. Įrašius 0 nebebus taikomi atskiri ribojimai, galėsite išnaudoti tiek vietos, kiek Jūsų talpinimo planas suteikia:
Pasiektas failų ir katalogų kiekio limitas (inode)
Inode kiekis pagal nutylėjimą nustatomas 200000. Jei limitas pasiekiamas iki kol spėjama peržiūrėti ir padidinti jį, galite nebegauti laiškų, gali kilti problemų naudojantis el. paštu per naršyklę. Norint patikrinti ar kilusi būtent ši problema:
- Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;
Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui. Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę. |
- Prisijungus pažiūrėkite dešinėje puslapio dalyje, parametrą "Inode kiekis" (Inode usage):
- Jei limitas pasiektas - rekomenduojame pašalinti dalį nereikalingų failų. Daugiau apie tai rasite paspaudę čia.
Perpildytas talpinimo planas
Nors atskirai disko vieta nėra ribojama, kiekvienam talpinimo planui taikomos sąžiningo naudojimosi sąlygos. Norint įsitikinti, kad problema kilo ne dėl šios priežasties:
- Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;
Jei paspaudus mygtuką "Serverio valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite naują serverio slaptažodį prisijungimui. Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę. |
- Prisijungus pasirinkite meniu "Svetainės apžvalga ir statistika" ir patikrinkite eilutę "Išnaudota vieta serveryje (MB)":
Nepratęstos paslaugos
Dėl vienų ar kitų priežasčių nepratęsus paslaugų nustos veikti svetainė ir el. paštas. Ar taip nenutiko galima patikrinti prisijungus prie savo paskyros klientų sistemoje:
- Pasirinkite "Plačiau.." ties skyriumi "Paslaugos";
- Prie kiekvienos paslaugų nurodytas jos galiojimo laikas;
- Jei paslauga jau anuliuota, paprastai per vieną mėnesį ją galima atstatyti. Tam apsilankykite žemiau nurodytu adresu:
https://klientams.iv.lt/restore.php
Kitos problemos
Jei nė vienas variantų netinka - susisiekite su mumis.