Negaunu kai kurių laiškų: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
 
(nerodoma 2 tarpinės versijos, sukurtos 2 naudotojų)
15 eilutė: 15 eilutė:
 
|-
 
|-
 
|  
 
|  
* Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: '''[https://klientams.iv.lt https://klientams.iv.lt]'''<br />  
+
# Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: '''[https://klientams.iv.lt https://klientams.iv.lt]'''<br />  
* Prisijungus pasirinkite skyrelį "Paslaugos";<br />  
+
# Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;<br />  
* Pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;<br />  
+
# Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:<br />  
* Paspauskite mygtuką '''"Valdymo pultas"'''. <br />  
+
::* arba geltoną "'''Sukurti prisijungimą'''" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;<br />  
 
+
::* arba žalią "'''Serverio valdymo pultas'''" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.<br />
''Jei paspaudus mygtuką "Valdymo pultas" nebūsite automatiškai prijungti prie serverio, o serverio slaptažodžio nepamenate, sugeneruokite [https://www.iv.lt/pagalba/Serverio_slapta%C5%BEod%C5%BEio_priminimas naują serverio slaptažodį] prisijungimui.''
 
  
 
''Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.''
 
''Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.''
59 eilutė: 58 eilutė:
  
  
[[Kategorija:pašto_problemų_sprendimas]]
+
[[Kategorija:El._pašto_problemų_sprendimas]]

Dabartinė 12:00, 5 rugsėjo 2019 versija

SPAM filtro išjungimas

Jei negaunate laiškų iš tam tikrų siuntėjų, patikrinkite, ar jie nebuvo perkelti į direktoriją SPAM. Tai galite atlikti prie pašto prisijungę per naršyklę adresu:

http://pastas.serveriai.lt


Jei reikiami laiškai yra kataloge SPAM arba vis tiek jų negavote, pabandykite išjungti visus el. pašto filtrus savo svetainei:

1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;

  1. Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  2. Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  3. Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:
  • arba geltoną "Sukurti prisijungimą" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;
  • arba žalią "Serverio valdymo pultas" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Pasirinkite meniu punktą "Brukalų filtrai" (angl. SPAM Filters):

01 brukalu filtras.png


3. Paspauskite mygtuką "Išjungti" (jei tokio mygtuko nėra, reiškia SPAM filtras jau išjungtas):

04 brukalu filtras.png


Siuntėjo įtraukimas į baltąjį ( netikrinamų siuntėjų ) sąrašą

1. Pasirinkite meniu punktą "Brukalų filtrai" (angl. SPAM Filters):

01 brukalu filtras.png


2. Ties skyriumi "Baltasis sąrašas" įrašykite siuntėjo el. pašto adresą ( pvz. info@partnerio-svetaine.lt ) arba siuntėjo domeną ( pvz. partnerio-svetaine.lt ) ir spustelėkite mygtuką "Leisti":

SPAM filtras 02 baltas.png


Po bet kurių veiksmų, pakeitimai pilnai įsigalios per kelias minutes.


Jei išjungus el. pašto filtrus probleminius laiškus pradėjote gauti:

  • tai reiškia, kad laiškai Jums buvo siųsti per el. pašto serverį, kurio konfigūracijoje buvo įsivėlusi klaida, t.y. ji neatitiko RFC 2821 standarto (tai pagrindinis el. pašto perdavimo standartas, kurio turi laikytis visi el. paštą siunčiantys ir priimantys serveriai);
  • arba negautų laiškų siuntėjai buvo įtraukti į Jūsų sukurtą el. pašto blokavimo filtrą.


Jei nenorite, kad Jūsų SPAM filtras būtų išjungtas, kol bus taisoma siuntėjo pašto serverio konfigūracija, galite sukurti leistinų adresų filtrą. Tam "Whitelist" skiltyje įveskite siuntėjo el. pašto adresą arba domeną ir paspauskite mygtuką "Allow". Laiškai iš siuntėjų, esančių leistinų adresų filtre, nėra tikrinami ir blokuojami.