Windows Live Mail be SSL: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Naujas puslapis: {{Sukurta}} '''1.''' Atidarę Windows live mail pasirinkite kortelę ''"Accounts"'' ir spustelėkite mygtuką ''"Email"'' 500px '''2.''' Į...)
 
 
38 eilutė: 38 eilutė:
 
{{Baigiant}}
 
{{Baigiant}}
  
 
+
[[Kategorija:El._pašto_programos_konfigūravimas_be_SSL]]
[[Kategorija:Pašto_programos_konfigūravimas_be_SSL]]
 

Dabartinė 13:48, 5 rugsėjo 2019 versija

  • Prieš atliekant šiuos veiksmus pašto dėžutė turi būti sukurta. Kaip tai atliekama galite rasti paspaudę čia.

1. Atidarę Windows live mail pasirinkite kortelę "Accounts" ir spustelėkite mygtuką "Email"

Windows live mail 1.png

2. Įveskite pradinius duomenis:

Email address: - jūsų el. pašto adresas
Password: - el. pašto dėžutės slaptažodis. Padėjus varnelę ties "Remember this password" programa jį atsimins ir nereikės slaptažodžio įvedinėti iš naujo.
Display name for your sent messages: - kaip bus prisistatoma Jūsų išsiųstuose laiškuose, pvz. Vardas ir pavardė ar įmonės pavadinimas

Padėkite varnelę ties "Manually configure server settings" ir pratęskite.

Windows live mail 2.png


3. Suveskite reikiamus duomenis:

Incoming server information

Server type: pasirinkite „POP3“ arba „IMAP“ protokolą. Dažniau naudojamas yra POP3, o visus pagrindinius skirtumus galite rasti paspaudę čia.
Server address: mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt
Authenticate using: Clear text
Logon user name:pilnas el. pašto adresas, pvz. info@mano-svetaine.lt

Outgoing server information

Server address: mail.DOMENAS, pvz. mail.mano-svetaine.lt
Padėkite varnelę ties "Requires authentication"

Spustelėkite "next" ir viskas - pašto dėžutė sukonfigūruota.

Windows live mail 3.png


Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.