Rekvizitų atnaujinimas: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
 
(nerodoma 4 tarpinės versijos, sukurtos 3 naudotojų)
1 eilutė: 1 eilutė:
Savo kontaktinę informaciją galite greitai ir patogiai atnaujinti UAB "Interneto vizija" klientų sistemos pagalba:
+
Savo kontaktinę informaciją galite greitai ir patogiai atnaujinti prisijungę prie savo paskyros UAB "Interneto vizija" klientų sistemoje:
  
[https://klientams.iv.lt/ klientams.iv.lt]
+
[https://klientams.iv.lt/ https://klientams.iv.lt/]
  
Prisijungus tiesiog pasirinkite ''"Plačiau"'' ties pirmu skyriumi ''"Rekvizitai"'' ir įveskite naujus duomenis.
 
  
Papildomai: Jei dar nesinaudojote šia sistema, užsiregistruoti galima tuo pačiu adresu, tiesiog įveskite savo el. pašto adresą ties skyriumi ''"Lankotės pirmą kartą?"''.
+
'''1.''' Prisijungę pasirinkite '''"Plačiau"''' ties pirmu skyriumi '''"Rekvizitai"''':
  
 +
[[Vaizdas:Rekvizitai1.png|500px]]
  
 +
 +
'''2.''' Pakoreguokite ar įveskite naujus duomenis, o tai atlikę išsaugokite pakeitimus:
 +
 +
[[Vaizdas:Rekvizitai2.png|350px]]
 +
 +
'''Jei keičiasi el. paštas''', tada Jums į naują el. paštą bus išsiųstas laiškas su PIN kodu. Šį PIN kodą turėsite įvesti klientų sistemoje, kad patvirtintumėte rekvizitų atnaujinimą:
 +
 +
[[Vaizdas:Screenshot 2018-10-08 14-08-07.png|500px]]
 +
 +
'''Jei el. paštas nesikeičia''' ir keičiasi tik kiti rekvizitai, tada laiškas nėra siunčiamas ir Jums reikia tik patvirtinti pakeitimus:
 +
 +
[[Vaizdas:Screenshot 2018-10-08 14-15-04.png|500px]]
 +
 +
'''SVARBU:''' Tik patvirtinus kontaktinės informacijos keitimą ji yra atnaujinama. Jei pakeitimas nėra patvirtinamas, klientų sistemoje išlieka sena informacija.
  
 
[[Kategorija:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]]
 
[[Kategorija:Sutartys,_sąskaitos,_mokėjimai]]
 +
[[Kategorija:Klientų sistema]]

Dabartinė 09:38, 18 rugsėjo 2019 versija

Savo kontaktinę informaciją galite greitai ir patogiai atnaujinti prisijungę prie savo paskyros UAB "Interneto vizija" klientų sistemoje:

https://klientams.iv.lt/


1. Prisijungę pasirinkite "Plačiau" ties pirmu skyriumi "Rekvizitai":

Rekvizitai1.png


2. Pakoreguokite ar įveskite naujus duomenis, o tai atlikę išsaugokite pakeitimus:

Rekvizitai2.png

Jei keičiasi el. paštas, tada Jums į naują el. paštą bus išsiųstas laiškas su PIN kodu. Šį PIN kodą turėsite įvesti klientų sistemoje, kad patvirtintumėte rekvizitų atnaujinimą:

Screenshot 2018-10-08 14-08-07.png

Jei el. paštas nesikeičia ir keičiasi tik kiti rekvizitai, tada laiškas nėra siunčiamas ir Jums reikia tik patvirtinti pakeitimus:

Screenshot 2018-10-08 14-15-04.png

SVARBU: Tik patvirtinus kontaktinės informacijos keitimą ji yra atnaujinama. Jei pakeitimas nėra patvirtinamas, klientų sistemoje išlieka sena informacija.