Windows Live Mail SMTP SSL: Skirtumas tarp puslapio versijų
(nerodoma viena tarpinė versija, sukurta vieno naudotojo) | |||
7 eilutė: | 7 eilutė: | ||
− | '''2.''' Antroje kortelėje '''"Servers"''', ties '''"Outgoing | + | '''2.''' Antroje kortelėje '''"Servers"''', ties '''"Outgoing mail (SMTP)"''' ir '''"Incoming mail (POP3)"''' įrašykite: '''''<u><jūsų_serveris>.serveriai.lt</u>'' - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas''' (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: '''http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/''' |
− | [[Vaizdas: | + | [[Vaizdas:Live2-1.png|400px]] |
'''3.''' Paskutinėje kortelėje '''"Advanced"''' atlikite šiuos pakeitimus: | '''3.''' Paskutinėje kortelėje '''"Advanced"''' atlikite šiuos pakeitimus: | ||
− | * | + | * Pažymėkite varnelėmis abu įrašus '''"This server requires a secure connection (SSL)"''' |
* '''"Outgoing mail (SMTP):"''' 465 | * '''"Outgoing mail (SMTP):"''' 465 | ||
+ | * '''"Incoming mail (IMAP):"''' 993 ''(arba 995, jei naudojate POP3)'' | ||
− | [[Vaizdas: | + | [[Vaizdas:Live3.png|400px]] |
Dabartinė 14:54, 27 birželio 2019 versija
Norint įjungti SSL šifravimą "Windows Live Mail" pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:
1. Atidarius programą spustelėkite mygtuką "Properties";
2. Antroje kortelėje "Servers", ties "Outgoing mail (SMTP)" ir "Incoming mail (POP3)" įrašykite: <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
3. Paskutinėje kortelėje "Advanced" atlikite šiuos pakeitimus:
- Pažymėkite varnelėmis abu įrašus "This server requires a secure connection (SSL)"
- "Outgoing mail (SMTP):" 465
- "Incoming mail (IMAP):" 993 (arba 995, jei naudojate POP3)
4. Išsaugokite pakeitimus. Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite, ar visi nustatymai buvo parinkti korektiškai. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.