Microsoft Outlook (Office 365) SMTP SSL: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Žyma: Naujas nukreipimas)
 
(nerodoma 3 tarpinės versijos, sukurtos 2 naudotojų)
1 eilutė: 1 eilutė:
Norint įjungti SSL šifravimą ''"Microsoft Outlook (Office 365)"'' pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:
+
#REDIRECT [[Microsoft Outlook 2019 (Office 365) SMTP SSL]]
 
 
 
 
'''1.''' Programoje pasirinkite meniu '''"File"''', ten paspauskite mygtuką '''"Account Setings"''' ir iš sąrašo pasirinkite '''"Account Settings..."''':
 
 
 
[[Vaizdas:Office365 SSL 1.png|500px]]
 
 
 
 
 
'''2.''' Pažymėkite savo el. pašto dėžutę ir spustelėkite mygtuką '''"Repair..."''':
 
 
 
[[Vaizdas:Office365 SSL 2.png|500px]]
 
 
 
 
 
'''3.'''  Įveskite savo el. pašto adresą, paspauskite '''"Advanced options"''' ir, pažymėjus varnelę ties '''"Let me set up my account manually"''', paspauskite mygtuką '''"Repair"''':
 
 
 
[[Vaizdas:Office365 SSL 3.png|500px]]
 
 
 
 
 
''4.''' Patikrinkite ar visi laukeliai užpildyti pagal žemiau pateiktą instrukciją:
 
 
 
''"Incoming mail"'' skiltis:
 
* '''Server: ''<u><jūsų_serveris>.serveriai.lt</u>'' - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas''' (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: '''http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/'''
 
* '''Port: 993 (jei pasirinkote IMAP protokolą) arba 995 (pasirinkus POP3)
 
* '''Encryption method: SSL/TLS'''
 
* Varnelės ties '''"Require logon using Secure Password Authentiation (SPA)"''' nereikia
 
 
 
[[Vaizdas:Office365 SSL 4.png|500px]]
 
 
 
 
 
'''5.''' Paspauskite ant skilties pavadinimo '''"Outgoing mail"''' ir išsiskleis papildomi šio serverio nustatymai. Patikrinkite ar visi laukeliai užpildyti pagal pateiktą instrukciją:
 
 
 
''"Outgoing mail"'' skiltis:
 
* '''Server: ''<u><jūsų_serveris>.serveriai.lt</u>'' - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas''' (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: '''http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/'''
 
* '''Port: 465
 
* '''Encryption method: SSL/TLS'''
 
* Varnelės ties '''"Require logon using Secure Password Authentiation (SPA)"''' nereikia
 
* Varnelė ties '''"RMy outgoing (SMTP) server requires authentication"''' būtina. Žemiau šio pasirinkimo reikia pažymėti '''"Use same settings as my incoming mail server"'''
 
 
 
<br />
 
Suvedus reikiamus parametrus, spauskite mygtuką '''"Repair"''':
 
 
 
[[Vaizdas:Office365 SSL 5.png|500px]]
 
 
 
 
 
'''6.''' Sukonfigūravus pašto dėžutę, spauskite mygtuką '''"Done"''':
 
 
 
[[Vaizdas:Office365 SSL 6.png|500px]]
 
 
 
 
 
Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite, ar visi nustatymai buvo parinkti korektiškai. Jei ne - [https://www.iv.lt/pagalba/Kategorija:Pa%C5%A1to_problem%C5%B3_sprendimas dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia].
 
 
 
[[Kategorija:SSL_SMTP]]
 
 
 
 
 
 
 
[[Category:SSL_SMTP]]
 

Dabartinė 15:10, 25 birželio 2019 versija