Microsoft Outlook 2003 SMTP SSL: Skirtumas tarp puslapio versijų

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką
(Naujas puslapis: Norint įjungti SSL šifravimą ''"Outlook 2003"'' pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus: '''1.''' Atidarius programą pasirinkite meniu ''"Tools"'' ir ''"E-mail account...)
 
41 eilutė: 41 eilutė:
 
{{Baigiant}}
 
{{Baigiant}}
  
[[Kategorija:Pašto_programos_konfigūravimas]]
+
[[Kategorija:SSL_SMTP]]

10:43, 15 liepos 2015 versija

Norint įjungti SSL šifravimą "Outlook 2003" pašto programoje, atlikite šiuos veiksmus:


1. Atidarius programą pasirinkite meniu "Tools" ir "E-mail accounts.."

Outlook 2003 EN 01.png


2. Atsidariusiame lange taškeliu pažymėkite "View or change existing e-mail accounts" ir pratęskite:

Outlook2003 change.png


3. Pažymėkite savo el. pašto dėžutę ir paspauskite mygtuką "Change":

Outlook 2003 ssl.jpg


4. Atsidariusiame lange, atnaujinkite siunčiamo ir gaunamo serverių pavadinimus:

Server Information

  • Incoming mail server: - <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/
  • Outgoing mail server (SMTP): - <jūsų_serveris>.serveriai.lt - serverio pavadinimas, kuriame yra įkurtas Jūsų talpinimo planas (pvz.: paprika.serveriai.lt, delfinas.serveriai.lt ar kt.). Jei nepamenate savo serverio pavadinimo, pasinaudokite šiuo įrankiu: http://pastas.serveriai.lt/nustatymai/

Outlook 2003 EN 0444.png


5. Spustelėkite mygtuką "More Settings..." ir atidarykite kortelę "Advanced". Pakoreguokite šiuos nustatymus:

  • Incoming server (POP3): - 995 (jei pasirinkote IMAP protokolą - 993)
  • This server requires an encrypted connection (SSL) - žymime varnele
  • Outgoing server (SMTP): 465
  • This server requires an encrypted connection (SSL) - žymime varnele

Outlook 2003 ssl 01.jpg


6. Išsaugokite pakeitimus. Galite patikrinti ar konfigūracija sėkminga spustelėdami mygtuką "Test Account Settings". Sėkmės atveju matysite žalias varneles.

Jei atlikus šiuos veiksmus el. pašto dėžutė veikia nekorektiškai - patikrinkite ar nebuvo praleistas vienas iš konfigūravimo žingsnių. Jei ne - dažniausiai kylančių problemų sprendimus galite rasti paspaudę čia.