Negaunu kai kurių laiškų
SPAM filtro išjungimas
Jei negaunate laiškų iš tam tikrų siuntėjų, patikrinkite, ar jie nebuvo perkelti į direktoriją SPAM. Tai galite atlikti prie pašto prisijungę per naršyklę adresu:
Jei reikiami laiškai yra kataloge SPAM arba vis tiek jų negavote, pabandykite išjungti visus el. pašto filtrus savo svetainei:
1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;
Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę. |
2. Pasirinkite meniu punktą "Brukalų filtrai" (angl. SPAM Filters):
3. Paspauskite mygtuką "Išjungti" (jei tokio mygtuko nėra, reiškia SPAM filtras jau išjungtas):
Siuntėjo įtraukimas į baltąjį ( netikrinamų siuntėjų ) sąrašą
1. Pasirinkite meniu punktą "Brukalų filtrai" (angl. SPAM Filters):
2. Ties skyriumi "Baltasis sąrašas" įrašykite siuntėjo el. pašto adresą ( pvz. info@partnerio-svetaine.lt ) arba siuntėjo domeną ( pvz. partnerio-svetaine.lt ) ir spustelėkite mygtuką "Leisti":
Po bet kurių veiksmų, pakeitimai pilnai įsigalios per kelias minutes.
Jei išjungus el. pašto filtrus probleminius laiškus pradėjote gauti:
- tai reiškia, kad laiškai Jums buvo siųsti per el. pašto serverį, kurio konfigūracijoje buvo įsivėlusi klaida, t.y. ji neatitiko RFC 2821 standarto (tai pagrindinis el. pašto perdavimo standartas, kurio turi laikytis visi el. paštą siunčiantys ir priimantys serveriai);
- arba negautų laiškų siuntėjai buvo įtraukti į Jūsų sukurtą el. pašto blokavimo filtrą.
Jei nenorite, kad Jūsų SPAM filtras būtų išjungtas, kol bus taisoma siuntėjo pašto serverio konfigūracija, galite sukurti leistinų adresų filtrą. Tam "Whitelist" skiltyje įveskite siuntėjo el. pašto adresą arba domeną ir paspauskite mygtuką "Allow". Laiškai iš siuntėjų, esančių leistinų adresų filtre, nėra tikrinami ir blokuojami.