Laiškų peradresavimas

Iš IV pagalba klientams.
Peršokti į: navigacija, paiešką

Laiškų peradresavimas leidžia sukurti virtualų el. pašto adresą, kuriuo siunčiami laiškai būtų pristatomi į veikiančią el. pašto dėžutę. Pvz.: iš vardas@mano-svetaine.lt laiškai būtų peradresuojami į info@mano-svetaine.lt. Taip pat galima aktyvuoti taip vadinamą "catch-all" funkciją, kuri skirta nepristatytų laiškų surinkimui į vieną pasirinktą pašto dėžutę. Nepristatyti laiškai - tai tokie laiškai, kurie buvo siunčiami į neegzistuojančią dėžutę, pvz.: buvo padaryta rašybos klaida ir laiškas išsiųstas į infoo@mano-svetaine.lt.

Laiškų peradresavimas

1. Prisijunkite prie savo serverio valdymo pulto DirectAdmin;

  1. Prisijunkite prie klientų sistemos, adresu: https://klientams.iv.lt
  2. Paspauskite ant skilties "Paslaugos" ir pasirinkite savo svetainės talpinimo planą;
  3. Skiltyje "Valdymas" matysite vieną iš dviejų galimų mygtukų:
  • arba geltoną "Sukurti prisijungimą" - spauskite jį, kad sugeneruotumėte naują prisijungimo slaptažodį;
  • arba žalią "Serverio valdymo pultas" - jį paspaudus būsite automatiškai prijungti į valdymo pultą.

Jei nepamenate prisijungimo duomenų prie savo paskyros klientų sistemoje, pasinaudokite slaptažodžio priminimo funkcija http://klientams.iv.lt/remind.php ir naują slaptažodį atsisiųskite į savo kontaktinę el. pašto dėžutę.

2. Pasirinkite meniu punktą "Peradresavimas":

Peradresavimas 01.png


3. Paspauskite mygtuką "Sukurti naują peradresavimo taisyklę":

Perradresavimas0.png


4. Ties "Pavadinimas" nurodykite virtualaus el. pašto adreso pavadinimą (iš kurio bus peradresuojami laiškai), o ties "El. pašto adresas" nurodykite, kur reikėtų peradresuoti laiškus:

Perradresavimas01.png

SVARBU: Laukelyje "El. pašto adresas" galite įrašyti ir kelis skirtingus adresatus (kuriems bus peradresuojami laiškai), atskirdami juos tik kableliu pvz.: info@mano-svetaine,saskaitos@mano-svetaine.lt,admin@mano-svetaine.lt. Taip pat galimas atskyrimas ir kableliu, kartu su tarpo simboliu pvz.: info@mano-svetaine, saskaitos@mano-svetaine.lt, admin@mano-svetaine.lt.
Laukelyje "El. pašto adresas" atskiriant adresatus negalima naudoti tik tarpo pvz.: info@mano-svetaine saskaitos@mano-svetaine.lt admin@mano-svetaine.lt. Taip pat negalime naudoti "Enter" simbolio, kai naujas rašomas tektas perkeliamas į visiškai naują eilutę.

Laiškų peradresavimas skirtas laiškų peradresavimui serverio viduje, todėl tam tikrais atvejais peradresavimas į išorinius serverius gali neveikti:

  • jei laiško siuntėjo domenas turi griežtą "SPF" įrašą;
  • jei laiško siuntėjo domenas turi "DKIM" tipo įrašą;
  • jei laiško siuntėjo domenas ar serveris patekęs į juoduosius sąrašus;
  • Jei serveryje įjungtas pagalbinis laiškų siuntimo serveris "Relay";

5. Prireikus pašalinti peradresavimą tiesiog pažymėkite jį varnele ir spustelėkite "Ištrinti pažymėtus":

Peradresavimas da 04.png

"Catch-all" funkcija

1. Pasirinkite meniu punktą "Peradresavimas" :

Peradresavimas 01.png

2. Paspauskite mygtuką "Dėžutė nepristatytų laiškų surinkimui":

Peradresavimas da 5.png

3. Pažymėkite "Adresas" taškeliu, įrašykite arba pasirinkite iš sąrašo el. pašto dėžutę, į kurią bus surenkami laiškai ir spauskite "Atnaujinti":

Peradresavimas da 6.png