Ieškoti

IV žmonės: IT specialistas „Marketingo mokykloje“

0 komentarų
Paskelbta: 2020-08-18 | Atnaujinta: 2020-09-17 | Parašė: Skaistė | Užtruksite: 6 min.
IT specialistas Modestas

Vieno kasdieninio pokalbio prie kavos puodelio metu mūsų IT specialistas Modestas prasitarė, kad tarp pomėgių būti didžėjumi vakarėliuose bei vandenlenčių sporto, dar priklauso ir ne pelno siekiančiai organizacijai – VšĮ „Rinkodaros mokykla“, geriau žinomai kaip „Marketingo mokykla“. Kaip pats pasakojo – ją prieš tris metus įkūrė keturiese. Skirtingų universitetų studentų atstovybių nariai dažnai susitikdami renginiuose kartą sugalvojo renginį padaryti ir patys. Nors nei vienas nebuvo pasirinkęs marketingo studijų, bet juos suvienijo bendri pomėgiai, kurie iš vienos ar kitos pusės vedė į šią sritį.

Besiklausant Modesto pasidarė labai įdomu, kaip jis atsidūrė šioje srityje ir ką veikia pati organizacija. Tad susitarėme kitą laiką ir prie kavos puodelio jau pakalbėjome būtent apie visą Marketingo mokyklos projektą ir Modesto vaidmenį šioje organizacijoje.

Tai visgi, Modestai, kokia „Marketingo mokyklos” pradžios istorija?

Kaip ir minėjau, susitikę keturiese nusprendėme suorganizuoti renginį marketingo tema. Tuo metu viską darėme kaip studentai po universiteto vardu, kuris mums net auditoriją išskyrė. Patys kūrėme maketus, galvojome tekstus, ieškojome pranešėjų. Pirmą renginį organizavome jau būdami šešiese ir jį pavadinome „Marketingo mokykla”. Pirmas dublis”. Manau, sėkmės pagrindas buvo tai, kad dirbome iš idėjos, užsidegimo ir noro organizuoti paskaitų formato renginius. Kadangi patys norėjome sužinoti daugiau apie marketingą, pardavimus, įvaizdį bei reputaciją, socialinius tinklus, viešuosius ryšius, atviras paskaitų formatas su įvairiais tos srities specialistais mums buvo idealiausias variantas. Nuo to viskas ir prasidėjo. 

Tad 2017 m. vasario 22 d., didelėje universiteto auditorijoje suorganizavome pirmąjį, visą dieną trukusį bei atvirą renginį visiems norintiems. Tuo metu mums didžiausia nuostaba (ir didelis džiaugsmas :)) buvo tai, jog renginiu susidomėjo virš 360 žmonių, o dalyvių skaičius siekė virš 200! Nuo to viskas ir prasidėjo…

O kaip atsitiko, kad nuo projekto išaugote iki organizacijos? 

Kadangi norėjome tęsti savo veiklą, tačiau priklausėme skirtingiems universitetams, nesinorėjo visko daryti po vieno iš jų vardu. Tad pasitarę nusprendėme steigti viešąją įstaigą.

Pradėję veiklą supratome ir pajutome, kad reikės pasitempti ir rimtai pasidarbuoti, nes jokių nemokamų salių ir neatlygintinų lektorių beveik neliko. Renginiai tuomet tapo mokami, tačiau visada stengiamės, kad kaina būtų draugiška, bene žemiausia rinkoje. Nes mūsų, kaip ne pelno siekiančios organizacijos, tikslas yra vykdyti švietėjišką veiklą nei iš to uždirbti.

marketingo mokykla

Dirbi IT sferoje, o kaip atsirado marketingo sritis tavo gyvenime?

Aš pats asmeniškai labiau domėjausi būtent ta, daugiau su vizualine grafika, technologiniais sprendimais, internetu, susijusia marketingo puse. Prekės ženklui, man atrodo, svarbu sukurti interneto svetainę, visą vizualinę dalį ir panašiai. Žmogui, kuris nieko nežino apie IT sritį, gali būti sunku suprasti, ko tiksliai reikia norint turėti interneto svetainę, el. pašto adresus. O man priešingai – viskas yra labai aišku, paprasta ir svarbiausia – įdomu. 🙂

Ar tavo darbai „Marketingo mokykloje” yra susiję su interneto svetainės palaikymu bei administravimu?

Kai įsteigėme viešąją įstaigą ir pradėjome vykdyti veiklą, atsirado poreikis ir interneto svetainei. Joje skelbiame viską apie organizaciją, organizuojamus mokymus, savo teikiamas paslaugas, publikuojame straipsnius. Visą informaciją galima rasti www.marketingo-mokykla.lt.

Tačiau pačioje pradžioje mano pagrindiniai darbai buvo viskas, kas susiję su grafika, maketavimu. Siekiant pritraukti kuo daugiau dalyvių, reikėjo įvairių skrajučių, banerių, taip pat įvairių padėkų, akreditacijų, nuorodų. Taip pat esu atsakingas už visą techninį paruošimą prieš seminarą: kompiuterių, mikrofonų, projektorių pajungimas, kitų techninių niuansų sužiūrėjimas.

Organizacijai jau 3 metai. Ar nepabodo joje dirbti, nes, kaip sakei, tai nėra pajamas generuojanti veikla?

Tiesa, visi mokymai, kuriuos organizuojame, kad ir kokios sėkmės sulaukiantys, neneša didelio pelno. Iš pajamų, gautų pardavus renginio bilietus, mokame už konferencijų salių nuomą, dėstytojams, užkandžius ir kavą pertraukėlių metu. Norėdami daugiau užsidirbti, galėtume kelti renginių kainas, tačiau mums svarbiau ir mūsų didžiausias prioritetas yra suorganizuoti įdomų renginį, kuris neštų naudą ir šviestų žmones, ieškančius žinių marketingo srityje. Jausmas po pavykusio renginio ir teigiami atsiliepimai iš dalyvių ir yra tai dėl ko man ši veikla atrodo prasminga.

O kita teigiama pusė – kaip ir pačioje pradžioje nepakito – mes ir toliau tobulėjame patys. Organizuojame renginius ir kviečiame savo sričių profesionalus, o iš jų žinių semiasi ne tik atėję klausytojai, bet ir mes. O kiek daug išmokė ir patys organizavimo darbai, kai viską reikia sužiūrėti ir pateikti profesionaliai. Komunikuojame, domimės, plečiame socialinius bei verslo ryšius. Dėl to nėra vietos nuoboduliui. Tačiau kiekvienas rodantis pastangas tikrai gali gauti papildomų pajamų bei kitokių motyvacinių dovanų! Pavyzdžiui, aš, kai buvau išrinktas mėnesio nariu, nuo kolektyvo gavau dovanų kuponą masažams! 🙂

Ką tau pačiam davė „Marketingo mokykla”?

Marketingo mokyklos idėja man buvo kaip tramplynas tęsti savo mėgiamą veiklą, kadangi nuo mokyklos laikų domėjausi grafikos dizainu, maketavimu. Čia, kaip ir minėjau, turėjau progą bei laisvę kurti mūsų būsimą vizualinį įvaizdį – gaminau reklaminius skydelius, coverius, plakatus, skrajutes, vizitines ir kt. Taip pat tai buvo puiki užklasinė veikla ir turiningai praleistas laikas. Nesinorėjo kasdien trypčioti tuo pačiu maršrutu: studentų bendrabutis – paskaitos – bendrabutis. 🙂 Šalia viso to turėjau galimybę susipažinti su nuostabiais žmonėmis, bendraminčiais su kuriais tapome artimi ir geri draugai!

Ar turite savo organizacijai naujų tikslų?

Visuomet ieškome, ką naujo galėtume pasiūlyti, kad ir mums būtų įdomu, kaip sakoma, nekirmytume. 🙂 Buvome surengę protmūšių seriją marketingo tema, kuri buvo skirta pasivaržyti įmonėms iš keletos Lietuvos miestų. Ateityje, manau, bus ir daugiau nestandartinių renginių. O kai ką jau esame pasidarę papildomai – galime pasiūlyti ne tik mokymus, bet ir privačias paslaugas smulkiems verslams. Pavyzdžiui, tekstų kūrimą, socialinių tinklų administravimą, konsultavimą teisiniais klausimais marketingo srityje ir panašiai.

marketingo mokykla

Ar darytum viską dar kartą, jei žinotum, kiek pastangų reikia įdėti?

Vienareikšmiškai taip! Nes tai buvo ir yra tokia asmeninė tobulėjimo mokykla, kurios nenusipirksi už pinigus. Viskas yra patirtis ir ji atneša geriausią rezultatą. Jei kažkas galvotų ir klaustų manęs, ar verta pradėti kurti iniciatyvas, tai tik paskatinčiau. Žinoma, visada gali pasitaikyti klaidų ir nesėkmių, bet tai irgi yra teigiama pamoka ateičiai. 🙂

Baigiant pokalbį Modestas užsiminė, kad visur svarbu yra siekis ir disciplina, o to jis išmoko būdamas savanoriu krašto apsaugos pajėgose. Joms priklauso jau 6 metus ir gal ateityje mums papasakos, ką veikią nekinetinių/psichologinių operacijų skyrius :). Ačiū, Modestai, už pokalbį! 

Taip pat kviečiame susipažinti, kaip mūsų kolegei Eglei sekasi savanoriauti „Jaunimo linijoje”. Interviu su ja rasite čia.

Grįžti į sąrašą
0 komentarų
    Parašyti komentarą
    Atšaukti atsakymą